29/4/15

το... μυστικό μου

Secret Spring Circles
 ανοιξιάτικη μυστική ανταλλαγή δώρων με θέμα τον κύκλο 
που εμπνεύστηκε η φίλη μας Αλεξάνδρα (button on the moon
Αλεξάνδρα, σ' ευχαριστώ που ήσουν η αφορμή να νοιώσω τόσο υπέροχα συναισθήματα!

 " Το δώρο από το μυστικό μου ταίρι"

Στη μεγάλη οικογένεια της blogoγειτονιάς μας, αναπτύσσονται φιλίες, γνωριμίες, δημιουργείται, καλλιεργείται και διευρύνεται μια όμορφη παρέα.

Εκτός από τον κύκλο της ζωής, τον κύκλο του νερού, τον κύκλο των χρωμάτων, 
υπάρχει κι ο δικός μας, ο "κύκλος φιλίας", είμαστε συνοδοιπόροι σ' αυτό το όμορφο ταξίδι της blogoσφαιρας, με ανταλλαγές απόψεων, προβληματισμών, εμπειριών, με αμοιβαία σύμπνοια, με πολύχρωμη διάθεση, όπου μέσ' από κοινές ή διαφορετικές γνώμες, μα πάντα με σεβασμό "κυκλώνουμε" δρώμενα, σκέψεις και συναισθήματα.
...ακόμα κι οι ετικέτες προσεγμένες!

Η φίλη μας η Αλεξάνδρα είχε μια καλοπροαίρετη ιδέα: μια μυστική ανταλλαγή δώρων με θέμα τον κύκλο και δήλωσα να συμμετέχω κι εγώ.
Χθες λοιπόν, είχα τη χαρά να παραλάβω από το μυστικό μου ταίρι, που ήταν η γλυκιά μας Αριστέα, αυτά τα υπέροχα δώρα!
Ήταν τόσο περιποιημένα, τόσο προσεγμένα με χαρούμενο περιτύλιγμα, ακόμα κι οι ετικέτες των διευθύνσεων ήταν ιδιόχειρες, καλογραμμένες και ταιριαστές, σύμφωνα με το ύφος των δώρων και την υπέροχη καλλιτεχνική φλέβα της μοναδικής  airis
..οι καρτούλες.
Ανοίγοντας το κουτί, αναδυόταν ένα υπέροχο άρωμα κι αγωνία μου όλο και μεγάλωνε, μα τι ωραία κολώνια είναι αυτή, σκέφτομαι και βλέπω ένα σαπουνάκι με ντεκουπάζ που σκορπούσε ατίθασα το λουλουδένιο άρωμα του, σ' όλο το χώρο! Δίπλα του, ένα κομψό μπουκαλάκι, περίτεχνα τυλιγμένο (κι ήρθε ευτυχώς ακέραιο) με την τεχνική κρακελέ, υπέροχο, σε θαυμάσια σχέδια και δεν ήξερε καν, ότι τρελαίνομαι για μινιατούρες!
Όλα αυτά ήταν μαζί μ' ένα μεγάλο στρογγυλό καταπληκτικό αντικείμενο, επιμελώς προστατευμένο, όπου ξετυλίγοντας το, ανακαλύπτω ένα θεσπέσιο πιάτο τοίχου, με ανοιξιάτικο και χαρούμενο θέμα, με ρομαντικά χρώματα και καλοδουλεμένο με πολύ λεπτομέρεια, έτσι όπως η Αριστέα ξέρει τόσο έντεχνα να κάνει και να δημιουργεί!Είναι κι αυτό με την τεχνική ντεκουπάζ, με φωτοσκιάσεις, με κρακελέ δύο συστατικών, (χρειάστηκε μιάμιση μέρα μέχρι να σκάσει), μετά πράσινη πατίνα για να εμφανιστούν οι ρωγμές, γύρω - γύρω έχει χρυσή πατίνα και τέλος πέρασμα με βερνίκι. 
...μοναδικό σε ομορφιά, θέμα και τέχνη...








Μόνο που τα έγραψα κουράστηκα, σκεφτείτε, όχι να τα έφτια κιόλας. Χαίρομαι που συναντηθήκαμε πάλι Αριστέα μου, με  γέμισες πολύτιμα συναισθήματα ψυχής και Σ' ευχαριστώ πολύ!                                                            
...το υπέροχο μπουκαλάκι...

..το μυρωδάτο σαπούνι

























Ας αφουγκραστούμε, ας μοιραστούμε κι ας αφιερώνουμε αγάπη, 
στον “αέναο κύκλο της ζωής”, διότι η ζωή είναι δημιουργία,
είναι προσφορά, είναι θυσία, είναι χαρά. 
Η ίδια η ζωή είναι αγάπη, ας κρατηθούμε λοιπόν γερά, να μη σπάσει ο κύκλος!

• • • ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ ♦ ♥ • • •

...να κυκλώνετε τη χαρά πάντα...
<by koko>

(σ.σ. ο bloger μ' έχει βασανίσει πολλές ώρες και το αποτέλεσμα δεν με ικανοποιεί, αλλά, σήμερα δεν υπακούει...) 



27 σχόλια:

  1. Τα σπάει η Αριστέα!!!!! Κι εσύ, Κατερίνα μου, έλαβες ωραία κομμάτια! Ένα κι ένα όλα! Θα φτιάξουν όμορφες γωνιές στο σπίτι σου!!!! Να τις χαρείς!!!!!
    Είχα κι εγώ, Αριστέα μου, την αγωνία για το αν θα σπάσει!!! Κι έσπασαν όλα κι έγιναν καταπληκτικά! Εντάξει,δεν περίμενα και τίποτα λιγότερο, αλλά άλλο να το φαντάζεσαι κι άλλο να το βλέπεις!
    Κατερινάκι κου, σ' ευχαριστώ πολύ που πήρες μέρος, που ήσουν τόσο ευγενική και γλυκιά, που μου έδωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσω καλύτερα!!!!
    Φιλιά πολλά και στις δυο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου: Τα σκάω! Δεν τα σπάω! αχαχαχαχαχα!
      φιλί♥

      Διαγραφή
    2. Ήδη Αλεξάνδρα μου στολίζουν όμορφες γωνιές, στο σπίτι μου, εκτός από το μπουκαλάκι που το πήρα και στολίζω το γραφείο μου! Όλα είναι πανέμορφα κι οι φωτογραφίες τ' αδικούν!
      Εγώ σ' ευχαριστώ, που μου έδωσες την ευκαιρία να νοιώσω τόσο όμορφα συναισθήματα!
      Να είσαι καλά, να έχεις ένα ήρεμο βραδάκι και μια ανθισμένη Πρωτομαγιά!
      Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!:))❤️

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου χαίρομαι που σου άρεσαν μάτια μου!
    Είχα να κάνω κρακελέ δύο συστατικών από πέρυσι το καλοκαίρι. Το τι αγωνίαείχα μέχρι να σκάσει δεν λέγεται! και πού να σε είχα στο εργαστήρι εκείνο το πρωί που έσκαγε το πιάτο ....στην αρχή νόμιζα ότι είχα φαντασματάκι εδώ!
    Το μπουκαλάκι και το σαπούνι είναι κρακελέ ενός συστατικού!
    Κι όπως κατάλαβες έγινε ... του κρακελαρίσματος, το δώρο σου! αχαχαχα!
    Φιλιά και αγκαλιές!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου, πως να σ' ευχαριστήσω για τα τόσο όμορφα χειροποιήματα, πραγματικά είναι υπέροχα έργα τέχνης! Στις φωτογραφίες δεν αποτυπώνεται ούτε η τέχνη, ούτε η καλοδουλεμένη λεπτομέρεια που
      έχεις κάνει σ' αυτά! Σ' ευχαριστώ πολύ για Όλα! Το μπουκαλάκι το πήρα ήδη στο γραφείο και βάζω ωραία λουλουδάκια για να νοιώθω την αύρα της καλοσύνης σου και να μου φτιάχνεις τη μέρα!
      Όσο για το σαπουνάκι προς το παρόν κάνει συντροφιά με το προηγούμενο!
      Να είσαι καλά κοπέλα μου, να έχεις ένα γλυκό βραδάκι και μια πανέμορφη Πρωτομαγιά!
      Φιλάκια πολλά με λουλουδένια αγκαλιά! :))❤️

      Διαγραφή
  3. Γεια σου καλή μου Κατερίνα!!Ελπίζω να είσαι καλά!Τα δωράκια που έλαβες από την Αριστέα είναι υπέροχα!!Να τα χαίρεσαι!! Πολύ μου αρέσει που η blogoγειτονιά μας γέμισε με όμορφες δημιουργίες!!Να έχεις ένα όμορφο μήνα!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλικούλα μου, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω! Είδες πόσο υπέροχα είναι τα έργα της Αριστέας μας!
      Είπαμε να γίνει μια μυστική ανταλλαγή μ' ένα μικρό τυπικό δωράκι κι εκείνη έστειλε ένα καράβι πράγματα! Εύχομαι κοριτσάκι μου να είσαι καλά, να περνάς όμορφα και να έχεις μια υπέροχη Πρωτομαγιά! Πολλά φιλιά με μια μεγάλη αγκαλιά! :))❤️

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα που είναι!!!!!!!!!! Βέβαια δεν περιμένεις κάτι λιγότερο από την Αριστέα αλλά φαντάζομαι τη χαρά σου όταν πήρες το δώρο σου!!!!!!!! Όμορφα συναισθήματα μας μετέδωσες, μπράβο σας κορίτσια!!!!!
    Φιλιά πολλά και πάντα τέτοιους να κάνει η χαρά και τα χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Άννα μου, όπως τα λες, δεν περιμένεις τίποτα λιγότερο από την Αριστέα!
      Η αλήθεια είναι πως γέμισα υπέροχα συναισθήματα κι ευχαριστώ πολύ και τα δυό κορίτσια που συνέβαλαν σε αυτό!
      Τα έργα της Αριστέας κι η διάθεση της να στείλει τόσα, μ' έκανε να νοιώσω ιδιαίτερη χαρα!
      Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι Άννα μου και μια φανταστική Πρωτομαγιά!
      Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά χαμόγελα!:))❤️

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα και τόσο ρομαντικά!!
    Η χαρά σου έφτασε ως εμάς!!
    Είναι τόσο όμορφοι οι κύκλοι που άνοιξε η Αλεξάνδρα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, πραγματικά είναι πανέμορφα, πολλά το χαίρομαι τόσο πολύ!
      Μας γέμισε χαμόγελα ο κύκλος της Αλεξάνδρας!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια θαυμάσια Πρωτομαγιά!
      Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!:))❤️

      Διαγραφή
  6. Αυτό είναι υπερπαραγωγή. Καταπληκτικά δωράκια!!!
    Να τα χαρείς Κατερίνα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερπαραγωγή, Υπερ-τέχνη, Υπερ-δώρα, Ελένη μου!
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου!
      Να έχεις μια υπέροχη Πρωτομαγιά, φίλη μου!
      Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!:)) ❤️

      Διαγραφή
  7. Εντάξει τα δώρα της Αριστέας είναι πάντα υπέροχα.
    Καταρχάς το δώρο ξεκινάει από το περιτύλιγμα που κάνει.
    Είναι και αυτό ένα δώρο.
    Και όταν το ανοίξεις ξεχειλίζει αγάπη από παντού.
    Μπράβο σου Κατερινάκι αξίζεις πολλά δώρα και πάντα να παίρνεις πολλά στην ζωή σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου, τι ωραία που τα είπες!
      Πράγματι τα χαίρεσαι από το περιτύλιγμα και μετά γεύεσαι την αγάπη που εκπέμπουν!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, πάντα ευγενική και καλοσυνάτη!
      Να είσαι καλά και να περνάς μαγικά, Ελενάκι μου! Καλή Πρωτομαγιά επίσης!
      Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:)) ❤️

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Κατερινάκι μου
    Να τα χαρείς τα απίστευτα όμορφα δωράκια σου!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ ιδιαίτερα φίλη μου!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη και λουλουδένια Πρωτομαγιά!
      Τα φιλιά μου!:)) ❤️

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νικόλα, πολύ ευγενικό εκ μέρους σου!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια ωραία Πρωτομαγιά!
      Καλό βραδάκι!

      Διαγραφή
  10. Τα γνωστά κόλπα της Αριστέας! Έχω τη χαρά να έχω κι εγώ δικές της δημιουργίες! Και σαπουνάκι επίσης :)) Γλυκιά μου Κατερίνα να τα χαρείς! Πολλά φιλιά και καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Αυτό το κορίτσι μας, Πέτρα μου, ένα δωράκι είπαμε κι εκείνη, έστειλε διπλά και τριπλά!
      Είναι τόσο ωραία και μου αρέσουν τρελά! Σ' ευχαριστώ πολυ για τις ευχές σου!
      Να είσαι καλά Καλό μήνα και Καλή Πρωτομαγιά Πέτρα μου!
      Φιλιά πολλά με μια δροσερή αγκαλιά!:))❤️

      Διαγραφή
  11. Η Αριστέα ξαναχτύπησε ε;
    Φαντάζομαι τη χαρά σου Κατερίνα μου!
    Εκτός όλων των άλλων, τα δώρα της φέρνουν λίγη απ' την αύρα της δε νομίζεις;
    Καλό σου μήνα Κατερινάκι μου και πάντα κυκλωμένη από φίλους & καλή διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, πραγματικά χάρηκα, αυτά τα χειροτεχνήματα είναι με τόση λεπτομέρεια με τόσο μεράκι φτιαγμένα που σου μεταφέρουν μια αισιοδοξία μια ευεξία!
      Καλό Μήνα και σε σ' εσένα Μαράκι μου,χαίρομαι που σ' έχω κυκλώσει στους φίλους μου
      κι εύχομαι να είσαι πάντα καλά!
      Φιλιά πολλά με μια ανοιξιάτικη αγκαλιά!:-))☺

      Διαγραφή
  12. Τι ωραίο δωρακι απο τη χρυσοχερα Αριστεα μας!
    Καλό μηνα και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πράγματι αυτό το κορίτσι είναι χρυσοχέρα όπως το λες Αριάδνη μου!
      Οι φωτογραφίες τ' αδικούν. Σ' ευχαριστώ για το πέρασμα σου!
      Φιλιά πολλά με μια ολόδροση αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφα!!! Ηταν τέλεια η ιδέα της Αλεξάνδρας!! Σκόρπισε τόσα χαμόγελα!!
    Κατερίνα μου να τα χαρείς τα δώρα σου!! Η Αριστέα είναι μαστόρισσα!! Κάνουν θαύματα τα χεράκια της!!
    Φιλάκια πολλά σου στέλνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαριλένα μου!
      Αλήθεια, η Αριστέα είναι μεγάλη "μαστόρισσα" που λες κι εσύ, σε έμπνευση και τέχνες!
      Εκείνο που δεν καταγράφει μια φωτογραφία, είναι η αγάπη κι η θετική της αύρα, που συνοδεύει
      τα δώρα!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη Παρασκευή!
      Φιλάκια πολλά με μια ανθισμένη αγκαλιά!

      Διαγραφή