21/4/15

ποίηση

Συμπόσιο Ποίησης


foto
Ανθισμένα βιολιά
Στη φυλλωσιά  τ’ απομεσήμερου
στοχάζεται ο ανθός μιας βουερής ζωής.  
Ταξιδεμένος, στην άρπα του ανέμου,
σαν αχθοφόρος σκόρπιζε
το γέλιο της χαράς κι έαρ δικαίου
ωδίνες φίμωνε με ανάσα στριμωγμένη, 
τη δύναμη αλυσόδενε, 
να μη χαθεί ο δρόμος, στο συρμό που δονεί
του ονείρου την ακτή,
τώρα, πνοή να πάρει έγειρε
γλυκό κρασί αναζητά, στη θέα της ψυχής. 

Η σκέψη του, ατίθασα ξεπόρτισε 
πάνω σ’ ασπρόμαυρες σελίδες 
την άμαξα της νιότης στόλισε
με θύμισες, σιωπές, δοκιμασίες
μα ψάχνει, στη φορεσιά του χθες
το χρόνο ν’ αδειάσει μ’ εαρινές στιγμές

Κι η πεθυμιά, κρυστάλλινη φωνή
ελεημοσύνη του ήλιου αποζητά
να στρώσει αχτίδες, στα όσα στέρησε η μοίρα
να πλέξει η χλόη κι η αυγή, ελπίδα
και το τραγούδι της βροχής,
ανθόφορτα σινιάλα στου ορίζοντα το κρίμα,
τ’ όνειρο να γίνεται κλωνάρι, φως,
στα όσα ακόμα η θυσία τρεμοσβήνει, 
κι ο ανθός να εξαργυρώνει, λάμψη, κι αγάπης κρίνα
να κανακεύει το μίτο της ζωής που τ’ απομένει
έαρ στη μήτρα της ψυχής να νοιώσει
και με ανθισμένα βιολιά το θαύμα της νίκης
στη φτερούγα της γης να κυκλώσει" 



Κάπως έτσι γιορτάσαμε την άνοιξη στο 7ο Συμπόσιο Ποίησης, εκεί,  στο όμορφο, στο ζεστό, στο υπέροχο και στο γνωστό “πυργόσπιτο” της Αριστέας!
Αυτή η αξιοθαύμαστη και φιλόξενη καρδιά, που έχει ανοίξει μια “ουράνια ομπρέλα” 
με παροχές, ιδεών, με ανυστερόβουλη προσφορά, με αγάπη, με δημιουργικότητα, 
με χαρά, με τόση δοτικότητα ψυχής και κυρίως με ανιδιοτέλεια!
Μας σκόρπισε Έαρ, με όμορφα ρόδα έμπνευσης κι αγκάλιασε τα ευφάνταστα έργα μας, που ανέδειξε με περίσσια επιμέλεια, κόπο, χρόνο και βεβαίως με αδιαπραγμάτευτη περιφρούρηση στην εξέλιξη του Συμποσίου! 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην γλυκιά “πυργοδέσποινα” μα και σ’ εκείνους που έκαναν μια στάση, στα “Ανθισμένα βιολιά” με σχόλια ή χωρίς, με ψήφο ή χωρίς, δεν έχει τόση σημασία, όσο έχει για μένα, η χαρά της συμμετοχής, η απόλαυση του ταξιδιού και της διαδρομής! 

♥~~~~~~~~ ♥~~~~~~~~♥

Τ’ Ανθισμένα βιολιά, σαν γλυκιά μελωδία στ’ “απομεσήμερο” ζωής ενός (ανθού) ανθρώπου, με την τέχνη της εμπειρίας, με πείσμα, μ’ ελπίδα, και μ’ αισιοδοξία, μπορεί ακόμα να φτάσει στ' όνειρο που ίσως, να του στέρησε η μοίρα, να νοιώσει την ικανοποίηση τη γοητεία 
και γιατί όχι, να "κυκλώσει" το θαύμα της νίκης! 

♥~~~~~~~~ ♥~~~~~~~~♥
... να περνάτε μελωδικά ωραία...
<by koko>




36 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου, τα λόγια σου με συγκινούν!
    Ένα ευχαριστώ είναι τόσο φτωχό!
    Πραγματικά σημαίνει πολλά για μένα η στάση σου, η συμμετοχή σου, η χαρά σου!
    Άνθισε η ψυχή μου όπως τα υπέροχα βιολιά σου!
    Να 'σαι καλά! Πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Αριστέα, εγώ σ’ ευχαριστώ, γιατί με παρότρυνες με την ιδέα σου να μοιράζομαι, να γνωστοποιώ σκέψεις και συναισθήματα μέσ’ από μια ποιητική προσπάθεια μου!
      Νοιώθω μεγάλη χαρά, όταν μας δίνεις τις λέξεις κι αρχίζει η όλη διαδικασία της δημιουργίας.
      Μου αρέσει που είμαι με το μπλογκάκι στα χέρια και γράφω και σβήνω και μουντζουρώνω (είμαι της παλιάς σχολής βλέπεις και τα γράφω σε χαρτί πρώτα) και πάμε πάλι απ’ την αρχή... όλο αυτό με ξετρελαίνει!
      Σ’ ευχαριστώ για τα σημαντικά λόγια και τα υπέροχα σχόλια σου!
      Να είσαι καλά καρδιά μου κι η αγάπη, η ευτυχία κι η επιτυχία, να μελωδούν πάντα στη ζωή σου!
      Φιλιά πολλά με μια μελένια αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  2. "...και με ανθισμένα βιολιά το θαύμα της νίκης / στη φτερούγα της γης να κυκλώσει"
    Μια ζωγραφιά οι στίχοι σου, μ' έναν υπέροχο τίτλο Κατερίνα μου.
    Αυτοί οι μικροί κύκλοι που φτιάχνουμε μεταξύ μας, μας κρατούν καλά δεμένους και ας είναι καλά η Αριστέα μας, που παραχωρεί το στέκι της για τέτοιες μαζώξεις.
    Σ' ευχαριστώ που μοιραστήκαμε κι αυτήν την εμπειρία.
    Φιλιά πολλά Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. “ Άνοιξη η γειτονιά κι η μέρα ζωγραφιά!
      Πολύ ήταν ν᾿ αξιωθώ παρόμοιαν ομορφιά...” Γ. Βιζυηνός
      Αυτό έχει καταφέρει η γλυκιά μας Αριστέα, να λάμπει χαρά, ν' ακτινοβολεί η έμπνευση
      και να κυριαρχεί η αγάπη στη γειτονιά μας, μέσ' από αυτό το σπουδαίο Συμπόσιο Ποίησης,
      Μαρία μου! Χαίρομαι που συμμετέχω, που διαβάζω αριστουργήματα, που μαθαίνω, που βελτιώνομαι
      που γίνομαι άκοπα πλουσιότερη! Σ' ευχαριστώ που πάντα αφήνεις ανθισμένα λόγια στην καρδιά μου!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα! Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:-))♥

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα έδωσες έναν υπέροχο τίτλο στο ποίημά σου, όσο υπέροχο είναι και το ίδιο το ποίημα.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ’ ευχαριστώ Ελένη μου, πάντα η ευγένεια σου με συγκινεί!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα!
      Τα φιλιά μου με μια αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  4. Φυσικά και έκανα στάση στα Ανθισμένα Βιολιά, φυσικά και με μάγεψε η μουσική τους. Γι' αυτό και μπουμπούνησα το 3άρι χωρίς δεύτερη σκέψη.
    Έχω ξαναπεί πως δεν γνωρίζω από ποίηση (όπως μερικοί πολύ σοφοί που συναντώ στα μπλογκς). Δεν βαθμολογώ με κριτήρια ειδικού, μου αρκεί αυτό που διαβάζω να γεμίζει το αυτί και ίσως και την ψυχή μου.
    Αυτός είναι και ο λόγος που αποφεύγω να αιτιολογώ την ψήφο μου.
    Στο λέω λοιπόν από εδώ ότι ήταν ένα μαγευτικό απόσπασμα και χάρηκα που το διάβασα όπως χάρηκα και που συναντηθήκαμε.
    Συγνώμη που δεν τα λέω ποιητικά. Δεν έμαθα.
    Η ουσία Κατερίνα είναι να περνάμε καλά. Και θα περνάμε καλά φτάνει να το θέλουμε.
    Κάτω η μιζέρια λοιπόν και ζήτω η Άνοιξη με τα βιολιά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε Πέτρο, η ποιητική μελωδία μου, με τίμησες δεόντως και σ’ ευχαριστώ πολύ!
      Νομίζω πως κανένας μας δεν ψηφίζει ως ειδικός, απλά, είναι η στιγμή, η διάθεση, οι συνθήκες
      το πόσο σε εκφράζει και το πόσο σε αγγίζει η σκέψη, του κάθε δημιουργού.
      Εγώ δεν ξέρω να γράφω καθόλου με έμμετρη ρίμα ούτε χαϊκού, ούτε σάτιρα, ούτε καν με χιούμορ γι’ αυτό και θαυμάζω όλους όσους το καταφέρνουν. Να στο πω κι από δω, δίκαια κέρδισες, ήταν καταπληκτικό αυτό που έγραψες!
      Πραγματικά χαίρομαι το Συμπόσιο Ποίησης, διότι διαβάζω αριστουργήματα και το εννοώ.
      Ασφαλώς κι εγώ δεν είμαι ούτε το παίζω ποιήτρια, ουέ κι αλλοίμονο, μια κατάθεση ψυχής κάνω κι ίσως να ψηλαφίζει, αν θες, συναισθηματικές χορδές κάποιων φίλων.
      Μ’ ενδιαφέρει Πέτρο, η εκτίμηση, ο σεβασμός κι η αλήθεια μας, που εκπέμπουμε ο ένας στον άλλον μέσ’ απ’ αυτή την όμορφη, παρεΐστικη γειτονιά και το εκφράζει ο καθ’ ένας με τον τρόπο του.
      Μια χαρά τα λες και συμφωνώ μαζί σου, η ουσία είναι να περνάμε ευχάριστα.
      Σ’ ευχαριστώ για τ’ αξιόλογα σχόλια σου και με χαροποιεί που ανταμώσαμε.
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Υπεροχη συμμετοχη πραγματικα..
    Τοσες ομορφες λεξεις και συναισθηματα στο ποιημα σου καλη μου Κατερινα...
    Μας γεμισε εικονες απιστευτες εικονες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σου Μαρία μου!
      Εύχομαι ν' ανθούν και να μελωδούν μόνο τα όμορφα στη ζωή σου!
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα γλυκό απόγευμα!
      Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  6. Με εικονες των ανθισμενων βιολιών γεμισε η σκεψη.. και σεριανισε στα μονοπατια τους... και βεβαια περα απο βαθμολογιες... ειναι ετουτη η παρεα που συναθριζεται καθε φορα που της δινεται η ευκαιρία να τα πεί χαρη στο συμποσιο της Αριστεας μας.. να εισαι καλά Κατερινα που μας γεμισες μελωδιες.... φιλάκιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που τα γράφεις Ρούλα μου! Σ' ευχαριστώ από καρδιάς! ♥
      Αυτό απολαμβάνω κι εγώ, την όμορφη συντροφιά κι όλα όσα μοιραζόμαστε κι ανταλλάσσουμε με χαρά
      με διάθεση με ψυχή! Αυτό το Συμπόσιο δε, της "πυργοδέσποινας" Αριστέας, μας έχει ενθουσιάσει και μορφώσει παράλληλα! Να είσαι καλά Ρούλα μου και να έχεις ένα όμορφο δειλινό!
      Φιλιά πολλά με μια θερμή αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  7. Όσο υπάρχουν δοτικές και ανοιχτόκαρδες Κατερίνες, έχουμε βάσιμες ελπίδες να τα ακούσουμε κάποτε και εντός μας "Τ’ Ανθισμένα βιολιά" ! Θαυμάσιος ποιητικός συνδυασμός, με την υπέροχη φωτογραφία που επέλεξες Κατερίνα μου! Να είσαι καλά και σε ευχαριστούμε πολύ! Πολλά γλυκά φιλιά και καλό ξημέρωμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Πετροκόριτσο, πόσο με συγκινείς! Σε κάθε Συμπόσιο Ποίησης, χτίζει ένα “τοπίο” ψυχής
      ο καθ’ ένας μας, με υπέροχα υλικά, έχω να πω! Σ’ ευχαριστώ για τα ευάρεστα λόγια σου που
      μου δημιουργούν χαρά και δύναμη, για το επόμενο! Χαίρομαι που σου άρεσε και η φωτό, διότι την έκανα με συνδυασμό στο Photoshop, βεβαίως, βεβαίως!
      Να είσαι καλά, Πέτρα μου και πάντα με ανθηρές στιγμές δίπλα σου!
      Φιλάκια πολλά με μια μελωδική αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα τα Ανθισμένα σου Βιολιά Κατερίνα μου!
    Να τα έχουμε πάντα οδηγό και όλα καλά θα πάνε, είμαι σίγουρη!
    Το λάτρεψα αυτό το συμπόσιο είχε πολλά διαμάντια!
    Είσαι υπέροχη!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είχε πολλά διαμάντια και αυτή τη φορά, μακάρι να μπορούσαμε να τα ψηφίζαμε όλα!
      Σ' ευχαριστώ για ωραία λόγια σου, πάντα ευγενική κι αισιόδοξη!
      Να έχεις ένα γλυκό απόγευμα Ελενάκι μου, συντροφιά με λουλουδένιες στιγμές!
      Τα φιλιά μου με μια τρυφερή αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  9. Τι ομορφο Κατερινα μου!
    Και τι υπεροχος τιτλος!
    Συγχαρητηρια!

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκό κι ευγενικό μου πλάσμα!
      Να είσαι καλά Κικούλα μου, πάντα με χαρά και χαμόγελο!
      Φιλάκια πολλά με μια ζεστή αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  10. Μια τρυφερή υπόσχεση το ποίημα σου Κατερίνα, έτσι εύχομαι ν' ανθίσουν και οι ευχές μας!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θαυμάζω τον τρόπο που γράφεις Στεφανία μου!
      Σ' ευχαριστώ κι εύχομαι με τη σειρά μου, γλυκιές μελωδίες χαράς, χαμόγελα κι αγάπη στη ζωή σου!
      Καλό απόγευμα με φιλάκια πολλά και με μια λουλουδένια αγκαλιά!:)) ♥

      Διαγραφή
  11. Αυτο το Συμποσιο ηταν ενα μπουκετο ανθισμενα ευωδιαστα λουλουδια! Μακαρι να μπορουσα να τα ψηφισω ολα!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά, κάθε ποίημα και σ' αυτό το Συμπόσιο, ήταν κι ένα μικρό αριστούργημα Πεταλουδίτσα μου!
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες! Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!
      Τα φιλιά μου με μια αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  12. Υπέροχη συμμετοχή, Κατερίνα μου!
    Θαυμάζω πάντα τον τρόπο που γράφεις και εκφράζεσαι... συγχαρητήρια!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλλη μου! Αυτό το Συμπόσιο ποίησης το έχω αγαπήσει τόσο πολύ, με εμπνέει
      και το χαίρομαι ιδιαίτερα! Να είσαι καλά και να έχεις ένα αγαπησιάρικο απόγευμα!
      Φιλάκια πολλά με μια ολάνθιστη αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  13. Κατερίνα, οφείλω να σου ομολογήσω πως ζήτησα πληροφορίες για σένα, επειδή πίστευα πως δεν έχεις δικό σου blog.
    Χάρηκα που έχεις δικό σου χώρο και ήρθα λοιπόν να με …κεράσεις!!!
    Το κέρασμα ήταν υπέροχο!!!

    ''έαρ στη μήτρα της ψυχής να νιώσει
    και με ανθισμένα βιολιά το θαύμα της νίκης
    στη φτερούγα της γης να κυκλώσει"

    Αυτοί οι στίχοι, για μένα είναι συγκλονιστικοί!
    Ιδίως ο πρώτος α-ρι-στούρ-γη-μα!
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια, όπως για το υπόλοιπο ποίημα, μα φυσικά και για τον τίτλο του!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στο σπιτάκι μου, γλυκιά μου Ινώ με το μυθικό κι ωραίο όνομα, με συγκινείς βαθύτατα! Σ' ευχαριστώ για τα καλά κι ευγενικά σου λόγια, για το ενδιαφέρον σου, για τη θετική σου γνώμη κι άποψη για μένα! Αν μιλάς για τα δικά μου ποιήματα τι να πω εγώ για σένα? που κάθε σου κείμενο, πεζό, ή αφηγηματικό, ή ποιητικό είναι "φλεγόμενα" αστέρια πνεύματος, είναι ορμητικό ποτάμι φαντασίας και συναισθημάτων, που υπάκουα ακολουθούν και "χορεύουν" στο ταλέντο σου, καρδιά μου! Χαίρομαι πολύ που ήρθες, που συναντηθήκαμε, που θα συμπορευτούμε αρμονικά που θα συνταξιδεύουμε στο "καράβι" της blogoσφαιρας, που θα ανταλλάσσουμε ιδέες και θέσεις σαν τις στάλες της βροχής... "αγναντεύοντας το πέλαγος απ' την κορφή των φάρων", που λες κι εσύ, πολύ εμπνευσμένα! Να είσαι καλά Ινώ μου κι η βραδιά να φέρει μια ήρεμη αυγή για μια όμορφη και χαρούμενη μέρα! Σ' ευχαριστώ για όλα κι ελπίζω να ξαναέρθεις, για να μου δώσεις την ευκαιρία να σε κεράσω με αγάπη, κάτι απ' την ψυχή μου! Φιλάκια πολλά πολλά με μια ολάνθιστη αγκαλιά!:))❤️ Και πάλι Σ' ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα καλή μου Κατερίνα!
    Οι λέξεις είναι τόσο λίγες για να χαρακτηρίσει κάποιος αυτό το θαυμάσιο ποίημα που έπλεξες περίτεχνα με την μοναδική σου γραφή!
    Με αγγίζει τόσο ο τίτλος, όσο και το περιεχόμενο, διότι δείχνει έναν άνθρωπο που βίωσε -και βιώνει- με δίψα, ποιότητα, αλήθεια, ενθουσιασμό και αγάπη αυτό το υπέροχο δώρο που του δόθηκε, δηλαδή τη ΖΩΗ.
    Πραγματικά είναι αξιοθαύμαστες όλες οι συμμετοχές και η Αριστέα χάρισε στην blogo-γειτονιά ένα μεθυστικό νέκταρ με το Συμπόσιο ποίησης.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και συγχαρητήρια στην Αριστέα για την άψογη διεκπεραίωση!
    Σου εύχομαι ένα ευχάριστο και ξεκούραστο βραδάκι Πέμπτης! Να περνάς όμορφα με την οικογένεια σου!
    Un abbraccio grande! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόσο πολύ που σε άγγιξαν, όλα όσα μελωδούν, τ' "Ανθισμένα βιολιά" Κωνσταντίνα μου!
      Αξίζει να προσπαθούμε γ' αυτά που ονειρευτήκαμε, και που για κάποιο λόγο η μοίρα, καθυστέρησε να φέρει στο δρόμο μας, αλλά όσο μας χαρίζεται αυτό το αγαθό της ζωής, καλό είναι να ενδυναμώνουμε τις αντοχές μας και που ξέρεις, ίσως και να "κυκλώσουμε" το θαύμα! Το δικαίωμα στο όνειρο, δεν έχει ηλικία, το μόνο που χρειάζεται είναι, χαμόγελο, αναμονή κι επιμονή Σ' ευχαριστώ για την αξιόλογη διατύπωση λόγου κι έκφρασης που αναδύεται μέσ' από την ευγενική σου διάθεση και καλοσύνη!
      Μ' έκανες να νοιώσω ιδιαίτερη χαρά, όπως ξεχύνεται η ομορφιά ενός λουλουδιού κι όπως ο ανθός σκορπάει τ' άρωμα του, με τέτοια λαχτάρα γεύομαι τα υπέροχα συναισθήματα που μου μου μετέδωσες! Να είσαι καλά κοπέλα μου κι η νύχτα να σερβίρει γλυκιές μελωδίες για ν' απλώσει η αυγή το "χρυσάφι" της μέρας σου!
      Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά γιασεμιά!:))

      Διαγραφή
  15. Πάντα με εκπλήσσεις κορίτσι μου, πάντα η πένα σου αγγίζει χορδές της ψυχής μου και την κάνει να πετά.
    Γράφεις πολύ όμορφα, και στο χω ξαναπεί νομίζω........συναρπάζουν τα γραπτά σου.
    Πάντα να σε διαβάζουμε Κατερίνα μου, έτσι;;;
    Καλή συνέχεια με πολύ αγάπη και ένα γλυκό φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, πόσο με αναζωογονούν τα ευγενικά σου λόγια, να 'ξερες!
      Με φιλική διάθεση, πάντα περνάς κι αφήνεις "λεμονανθούς" καρδιάς στην πόρτα μου, με ειλικρίνεια,
      με σεβασμό κι εκτίμηση! Να είσαι καλά να περνάς υπέροχα και να έχεις ένα τρυφερό Σ/Κο!
      Φιλιά πολλά με μια πληθωρική αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  16. Κατερίνα μου με μεγάάάλη καθυστέρηση έρχομαι να διαβάσω τους στίχους σου και νομίζω πως εδώ ένοιωσα και περισσότερο πόσα αρώματα και εικόνες όμορφες αφήνουν οι λέξεις στο διάβα τους!
    Είναι κι αυτά τα μικρά κομματάκια ελπίδας που ξεφεύγουν από τις άκρες των στίχων, είναι και τα χαμόγελα της Άνοιξης και εγώ με χαμόγελο φεύγω από εδώ και σ΄ ευχαριστώ γι αυτό :))
    Σε φιλώ και εύχομαι ένα ξεκούραστο, όμορφο Σαββατοκύριακο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Levina μου, χαίρομαι που σε αρωματίστηκες στη γωνιά μου και πήρες λίγο Άνοιξη κι από μένα!
      Πάντα αφήνεις εύγευστους "καρπούς" σκέψης που διαβάζω μ' ενδιαφέρον.
      Κάθε σου σχόλιο είναι ένα "ποίημα" και σ' ευχαριστώ απεριόριστα!
      Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα κι ένα υπέροχο δειλινό!
      Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  17. Αχ τι ωραία που μας θύμησες το συμπόσιο! Συγχαρητηρια για τη συμμετοχή σου κορίτσι μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο, με όμορφες στιγμές!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πως να ξεχαστεί αυτό το υπέροχο Συμπόσιο Αριάδνη μου, που διαβάζουμε κάθε φορά
    καταπληκτικά ποιήματα? Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Να είσαι καλά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
    Φιλάκια !:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είχα γράψει και στην Αριστέα πως πρέπει να ταν από τα πιο δυνατά Συμπόσια!! Δύστυχως δεν πρόλαβα να διαβάσω, καλά για βαθμολογία ούτε λόγος, αλλά όσα διάβαζα μετά στα blogs ήταν πραγματικά στολίδια!!
    Μπράβο για την συμμετοχή σου Κατερίνα μου, η άνοιξη στα φόρτε της μέσα από το ποίημά σου!! Πολύ γλαφυρές εικόνες!! Να σαι καλά και καλές εμπνεύσεις να χεις!! Τα φιλιά μου!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου, πραγματικά κάθε φορά γίνεται και πιο σπουδαία η ευρηματικότητα των συμμετεχόντων, στο Συμπόσιο Ποίησης της γλυκιάς Αριστέας! Προσωπικά μου αρέσει πολύ, όλος αυτός ο πλούτος που ξεχύνεται σαν ποτάμι και δροσίζει τη σκέψη μας, με εικόνες, έμπνευση και συναισθήματα!
      Δεν έχει σημασία η ψήφος, καρδιά μου, όσο ότι δημιουργείς κάτι δικό σου και το μοιράζεσαι με χαρά!
      Για να καταλάβεις, περιμένω με λαχτάρα το επόμενο, για ν' αρχίσω πάλι, να σβήνω και να γράφω...
      Μην αφήσω τέτοιο ταλέντο στην ...ανεργία, χι, χι!
      Να είσαι καλά Μαριλένα μου κι είμαι σίγουρη, πως την επόμενη φορά θα προλάβεις να επιβραβεύσεις εκείνο που θα σε αγγίξει περισσότερο, εκείνη τη στιγμή! Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!
      Φιλί γλυκό και δροσερό σου στέλνω!:)) ♥

      Διαγραφή