26/10/15

Το ταξίδι ενός Φλιτζανιού...

... international cafe...





Μια όμορφη πρόταση που είχε η Πέτρα μας, όπως όλη η η blogoγειτονιά ξέρει, με συμμετοχή ή όχι, διαβάσαμε και ήπιαμε γουλιά - γουλιά απ' το ταξίδι της παρέας!
Επί τέλους κατάφερα να μοιραστώ μαζί σας τη δική μου φαεινή... ιδέα, να περιηγηθούμε σε διαφορετικά στέκια, κάπως πιο περίεργα, πιο ιδιαίτερα πιο...Luxury, αγάπες μου, τζάμπα καθυστέρησα νομίζετε? 
Προσωπικά να σας πω ότι είμαι τρελή με τον καφέ κάθε είδους, με μια προτίμηση στον ελληνικό στον cappuccino, (σε φλιτζάνι μάλιστα χωρίς χεράκι), στο freddo cappuccino, στον frappe και στον Γαλλικό με γάλα και στον machiato, δεν λέω όχι... όμως η φλυαρία μου είναι περιττή  και ξεκινάμε...

Cafe Cavalli: Ένα όμορφο και ιδιαίτερο cafe animal print. 
Υπάρχουν στη Φλωρεντία, το Κουβέιτ, τη Βηρυτό, St Tropez κι η διακόσμηση ακολουθεί το ίδιο θέμα. Το σερβιτσάκι από μένα...
cavalli

Taipei, Taiwan: Απογειώνεσαι με αρωματικό καφέ εσπρέσο, υψηλής ποιότητας! 

taipei

Graffiti Cafe: Στη Μαύρη Θάλασσα στην "πρωτεύουσα της νεολαίας" Βάρνα της Βουλγαρίας, όπου το συγκεκριμένο είχε ανακηρυχθεί το καλύτερο στον κόσμο το 2012, σχεδιασμένο από τον Svetoslav Todorov.


graffiti

Versus Cafe: Με κραυγαλέο κόκκινο που υπαγορεύει τη θέση του στο όνομα Versus, προικισμένο σε παρουσία και στυλ δίνει μια αίσθηση συνδεδεμένη με τον σχεδιαστή.


versus


Cotta cafe: Ένα πολύ μοντέρνο καφέ στη Μελβούρνη της Αυστραλίας που σχεδιάστηκε από την MIM,  κάνοντας χρήση μια σειρά από όμορφα φυσικά υλικά που συμπληρώνουν το ένα το άλλο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

cotta
Σας δίνω και μερικές ιδέες συντροφιά με καφέ, σοκολάτα ή τσάι 
με ιδιαίτερα κομψά σερβίτσια!


Κούπες για καλλιτέχνες... 

Κούπες για εντυπωσιασμό... 


Κούπες για απαιτητικούς... 

...όπου κι αν χωρέσει, όπως και να 'χει το καφεδάκι μας γίνεται μοναδικό ... 
Ευχαριστώ την Πέτρα που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία!

♥==================♥===================♥
--------------------όλες οι φωτογραφίες είναι από το internet-------------------

να περνάτε μαγικά
<by koko>






29 σχόλια:

  1. Υπέροχα καφέ, γιατί δεν φτάνει να πίνεις το αγαπημένο σου καφεδάκι παίζει ρόλο και που το πίνεις.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά νιώθεις μια ολοκληρωμένη απόλαυση όταν ο χώρος σε εμπνέει, Ελένη μου!
      Σ' ευχαριστώ που πέρασες! Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!
      Φιλάκια με μια αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  2. Είμαι καφεμανής, οπότε όπως καταλαβαίνεις με την ανάρτησή σου βρέθηκα στο στοιχείο μου!
    Πολύ μου άρεσαν οι κούπες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Έλλη μου κι εύχομαι ν' απολαμβάνεις πάντα ευχάριστα τη γεύση του!
      Σ' ευχαριστώ που ήρθες! Καλό και χαμογελαστό απόγευμα!
      Φιλάκια πολλά με μια ζεστή αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω τον καφέ και έχω τις ίδιες προτιμήσεις με σένα. Όμως σήμερα μας ταξίψεψες σ''ολον τον κόσμο -σχεδόν-και μάλιστα ΄''πρώτη θέση''!!! Τώρα αν έλθει το ΣΔΟΕ θα το στείλω σε σένα!!!!!!!!
    Οι πρώτες κούπες μου αρέσουν περισσότερο.Ειδικά αυτή με το πλεκτό και το κουμπί όλα τα λεφτά!!!!!!!
    Φιλιά πολλά Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, στείλε τους εδώ κι άμα βρούνε τίποτα.... θα σου γράψω... αχ! απολαμβάνω το χιούμορ σου! Είδες πόσο εντυπωσιακή είναι αυτή με το... πουλοβεράκι της???
      Να είσαι καλά κοπέλα μου, πάντα με τον καλό κι ευγενικό σου λόγο!
      Φιλάκια πολλά με μια ολόθερμη αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφοι χώροι να απολαύσεις
    το καφεδάκι σου
    Εγώ παω Βάρνα...ολα τα λεφτά!!!

    Αχ Κατερινιω μου τίποτα σαν ενα καφεδάκι με καλή παρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφοι χώροι να απολαύσεις
    το καφεδάκι σου
    Εγώ παω Βάρνα...ολα τα λεφτά!!!

    Αχ Κατερινιω μου τίποτα σαν ενα καφεδάκι με καλή παρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! αυτός ο... κομπιούτερας, πόσο μας παιδεύει κάποιες φορές... Ελένη μου!
      Κι εγώ είχα κάνει μια διαφορετική ανάρτηση και για κάποιο λόγο χάθηκε, μετακόμισε, σβήστηκε δεν κατάλαβα μα δεν μπόρεσα να την επαναφέρω ποτέ κι είχα κάνει τόσο κόπο, ήταν κάποια παρόμοια με αυτήν αλλά .... Είναι όμορφο μέρος η Βάρνα λένε, δεν έχω πάει, αλλά από φωτο που έχω δει.
      Σ' ευχαριστώ που με επισκέφθηκες, να έχεις ένα ζεστό απογευματάκι!
      Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  6. Το φλιτζάνι με το πουλοβεράκι πολύ μου άρεσε!
    Κατερίνα μου πόσο ωραία μας ταξίδεψες και μας άνοιξες την όρεξη μ' αυτά τα εξεζητημένα καφέ!
    Τίποτα πιο κοντινό σου βρίσκεται μήπως;
    Γιατί έτσι όπως πάνε τα πράγματα, το πολύ μέχρι τον καφενέ της γειτονιάς μας κόβω ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το φλιτζάνι με το πλεκτό, μόλις το είδα έσκασα στα γέλια, είδες τι σκαρφίζεται ο άνθρωπος!
      Κι εγώ στη γειτονιά μου πηγαίνω Μαράκι μου, άντε και μέχρι το κέντρο, αλλά είναι ωραία να τα βλέπουμε τουλάχιστον και ποτέ δεν ξέρεις...!
      Σ' ευχαριστώ που ήρθες και ήπιες απ' τον "καφέ" μου, να έχεις μια όμορφη Τρίτη!
      Φιλάκια πολλά με μια ζεστή, ζεστή αγκαλιά!:-))♥

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ προτιμώ την κούπα με το πουλοβεράκι, όπως λέει η Μαρία!!!
    Φυσικά πάω Αυστραλία, γιατί πλησιάζει κάπως τα δικά μου γούστα το Καφέ...
    Και μάλλον εγώ θα σας πάω κάποια στιγμή σε κάτι πιο κοντινό μας...!!!
    Φιλιά πολλά, Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βρήκες κάπου να πιεις το καφεδάκι σου Γλαύκη μου!
      Πράγματι συνδυάζει απλότητα και ζεστασιά το cotta!
      Περιμένω με αγωνία να δω που θα μας πας...!
      Σ' ευχαριστώ που ήρθες και να έχεις ένα όμορφο δειλινό!
      Φιλάκια πολλά με μια σπουδαία αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  8. καφεδακι!!!
    αγαπαμε καφε!

    καλημερα αγαπημενη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικούλα μου, εύχομαι να το απολαμβάνεις με κέφι και χαμόγελο!
      Σ' ευχαριστώ για την γλυκιά σου Καλημέρα κι ανταποδίδω με ένα όμορφο και χαρούμενο απόγευμα!
      Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά ζεστή!:))♥

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα!
    Τι όμορφη η βόλτα σε τόσα μέρη...αν και δεν πίνω καφέ, τα φλιτζάνια και οι κούπες ήταν υπέροχα!!!
    Παίρνω το τσαγάκι μου και σε χαιρετώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή απόλαυση Ωραιοζήλη μου!
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη κι εύχομαι πάντα να γεύεσαι ότι επιθυμείς!
      Καλό και τρυφερό απόγευμα να έχεις!
      Τα φιλιά μου συνοδεύονται με μια μεγάλη αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφη ιδέα να μας ταξιδέψεις σ' αυτά τα μαγευτικά καφέ Κατερίνα!!! Με τόσο ιδιαίτερο και ξεχωριστό περιβάλλον το καθένα, χαίρομαι κι ευχαριστώ που τα γνωρίζω, έστω κι έτσι, χάρη σε σένα!
    Σε φιλώ γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ταξίδεψες μαζί μου κι ευχαριστώ για τα ευγενικά σου λόγια Μαρίνα μου!
      Εύχομαι να απολαμβάνεις πάντα σε όμορφες και ζεστές γωνιές γευστικά καφεδάκια!
      Να έχεις ένα αισθαντικό και ηλιόχρυσο δειλινό!
      Στέλνω φιλάκια με μια τρυφερόκαρδη αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ, γλυκύτατη Κατερίνα μου, γι αυτό το υπέροχο ταξίδι σε διάφορες καφετέριες του κόσμου! Μακάρι να καταφέρουμε να επισκεφθούμε κάποιες από αυτές! ♥
    Επιπλέον, ευχαριστώ την Πέτρα που είχε αυτή την τόσο εκπληκτική ιδέα-πρόταση με το ταξίδι ενός φλιτζανιού! ♥
    Λατρεύω απίστευτα την μυρωδιά του καφέ, ίσως περισσότερο και από το να πίνω καφέ!
    Επίσης, αν και μου αρέσει να έχω κάποιο στέκι, ποτέ δεν χάνω την ευκαιρία να επισκέπτομαι και να ανακαλύπτω νέα μέρη για καφέ! Ιδιαίτερα η Θεσσαλονίκη, έχει εκπληκτικές καφετέριες όπου απολαμβάνεις τον καφέ σου συντροφιά με ένα βιβλίο στο χέρι ή με την παρέα κάποιου φίλου! ♥
    Σου εύχομαι να απολαμβάνεις πάντα το καφεδάκι σου σε ζεστές και όμορφες καφετέριες!
    Μελένια φιλιά με μια μεγάλη αγκαλιά! Να περάσεις ένα όμορφο βραδάκι με την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι που σου άρεσε το "καφεδένιο" ταξίδι κι εύχομαι Κωνσταντίνα μου, ν' απολαμβάνεις καφεδάκι σε στέκια που σε χαλαρώνουν και σ' εκφράζουν! Η ώρα του καφέ πράγματι είναι μια μικρή απόδραση από την πίεση της καθημερινότητας και μια ευκαιρία γι' απόλαυση! Εύχομαι να γεύεσαι τη ζωή με γεμάτες "κούπες" από αγάπη κι ευτυχία! Σ' ευχαριστώ για τα όμορφα γιασεμιά σκέψης που άφησες στο σκαλοπάτι μου!
    Να έχεις μια όμορφη Τετάρτη!
    Φιλιά πολλά με μια ζεστη και τρυφερή αγκαλιά!❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ! υπάρχουν και εξαιρέσεις... δεν μου αρέσει ο καφές! ;-)
    Η μοναδική φορά που ήπια καφέ (αναγκαστικά) ήταν στα πολύ πολύ νιάτα μου σε καφετζού και γρήγορα προσθέτω πως μου τα βρήκε σχεδόν όλα!!!
    Αλλά Κατερίνα μου, απόλαυσα τις φωτό σου και την όμορφη παρουσία σου στην μπλογκογειτονιά μας!

    ΑΦιλάκια τρυφερά, αρωματικά με μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως έστω και μια φορά πήρες μια γεύση, έμαθες και τα μελλούμενα Στεφανία μου...!
      Το καφεδάκι φίλη μου, θεωρώ πως είναι πρόσχημα για μια μικρή απόλαυση ή και απόδραση, είτε μόνος είτε με παρέα με όποιο ρόφημα...
      Σ' ευχαριστώ αγαπημένη μαγισούλα, πάντα η παρουσία σου ομορφαίνει το σπιτάκι μου!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια γλυκιά και ζεστή Πέμπτη!
      Φιλάκια πολλά με μια τρυφερόκαρδη αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  14. Κοσμοπολίτικο (και όμορφο) το δικό σου ταξίδι και άλλα θα έπρεπε να σκέφτομαι, αλλά σχεδόν με έπεισες να πλέξω πουλοβεράκι για την κούπα μου...χαχα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα "στέκια" μου, όσο για την κουπίτσα με το... πουλοβεράκι έχει γίνει σταρ, χα,χα! Να είσαι καλά Μαράκι μου κι ευχαριστώ που πέρασες! Καλό απόγευμα!
      Φιλιά πολλά με μια εγκάρδια αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  15. α πόσο διαφορετικό το δικό σου ταξίδι Κατερίνα μου!
    Μου άρεσε πολύ!
    Πήραμε μια κοσμοπολίτικη γεύση !
    Φοβερή η ιδέα σου να βάζεις ένα σερβίτσιο πάνω στις φωτό!
    Φιλιά πολλά και ζεστές αγκαλιές :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα σας πήγα αλλού γι' αλλού Αριστάκι μου, είχα κάνει μια παρόμοια ωραιότερη ανάρτηση, αλλά στην προετοιμασία κάτι έκανα, κάτι έγινε και χάθηκε δια παντός, καταλαβαίνεις τα νεύρα μου.... Ήταν η πρώτη φορά που δεν κράτησα τις επεξεργασμένες φωτο για να κερδίσω χρόνο και καλά...
      Έτσι την ξαναέστησα απ' την αρχή, αλλά είχαν χαθεί πολλά... any way...
      Χαίρομαι που πρόσεξες τα σερβίτσια που τοποθέτησα μέσα σε κάθε φωτό, έκανα τόση δουλειά γι' αυτά!!! Σ' ευχαριστώ που άφησες τα ωραία κι ευγενικά σου λόγια, στην πόρτα μου παρ' ότι τρέχεις για τόσα πολλά! Να είσαι πάντα καλά Αριστέα μου και να έχεις μια ωραία και αρεστή Πέμπτη!
      Φιλάκια πολλά με μια οικεία, ζεστή αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  16. Γελάω ακόμα με την κούπα δόντι!!!φοβερή ανακάλυψη!!
    να και κάτι διαφορετικό από τα άλλα ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε ταξίδεψα ευχάριστα φίλη μου κι αυτό σημαίνει πως πέτυχε το στόχο του,
      η εμπνεύστρια Πέτρα μας! Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο ΣαββατοΚύριακο!
      Τα φιλιά μου με μια ζεστή αγκαλιά!:))

      Διαγραφή