27/1/14

...κρώζουν

...να φύγετε να πάτε αλλού!


Ο οίστρος αρχομανίας αποξηραίνει κάθε δημοκρατική έννοια, φίλοι μου! Όταν βλέπεις, ισχνότατες μειοψηφίες να συμπαράγουν, όρους χωρίς διαπραγματευτικά χαρτιά με επώδυνες κι απάνθρωπες συνθήκες στον κοινωνικό ιστό του τόπου, ισχυροποιώντας  μόνο αδιέξοδα και δυσκαμψία στην όποια ανάπτυξη της πατρίδας, για 4η συνεχή χρονιά, τότε καταλαβαίνει ακόμα κι ο πιο αδαής ότι η Ελλάδα μας αργοπεθαίνει, οικονομικά, πολιτικά, δημογραφικά και όχι μόνο!

 Τα νιάτα την εγκαταλείπουν, οι επιστήμονες λένε “αντίο” κι οι εξειδικευμένοι διαφόρων κλάδων την αποχαιρετούν, την ώρα μάλιστα που είναι απαραίτητοι για την ανάπτυξη της χώρας. 
Η Πατρίδα αδειάζει!  Ποιος νοιάζεται ?  

Όσο ψύχραιμα και να το δω, δε μπορώ να μην εκφράσω την αγανάκτηση μου, απέναντι σε μια βαλσαμωμένη πολιτική που εξακολουθεί να πνίγει το λαό της, υποταγμένο και δραματουργικά ενταγμένο σε μια εφιαλτική προοπτική των δανειστών και στη λαιμητόμο των κεφαλαιαγορών!
Το Έθνος πεθαίνει! Ποιος νοιάζεται ?  

Σπουδαίοι Έλληνες επιστήμονες φεύγουν, αφού οι συνθήκες έξω είναι πιο αξιοκρατικές και τα μέσα που τους διατίθενται, προάγουν την έρευνά τους και τους απαλλάσσουν από την οικονομική τυραννία. 
Ακολουθούν τα νέα παιδιά, όπου είναι οπλισμένα, με γνώσεις, πτυχία, ξένες γλώσσες κι αποδέχονται πλέον προτάσεις από κάθε μεριά του πλανήτη, που άλλοτε θα έμεναν στο συρτάρι. Η αξιοκρατία, οι οικονομικές απολαβές, το ανώτερο βιοτικό επίπεδο ζωής για νέους με προσόντα και βλέποντας ότι εύκολα μπορούν να συνεχίσουν την ζωή τους σε μια ξένη χώρα, χάρη στις γνώσεις τους, είναι οι λόγοι που οδηγούν τα ελληνόπουλα σε άλλες πατρίδες! Η δικιά τους βλέπεις, συρρικνώνεται κι η εξουσία σύσσωμη κρώζει: ...να φύγετε να πάτε αλλού!
Η Ελλάδα γερνάει. Ποιος νοιάζεται ? 

Μόνο εμείς φίλοι μου, που βιώνουμε τον αβίωτο... <by koko>
(Δείτε ΕΔΩ ένα καταπληκτικό video που μου πρότεινε η γλυκιά μας Πέτρα, αν μη τι άλλο, θα σας προβληματίσει).  


28 σχόλια:

  1. συμφωνώ και επαυξάνω...συγχαρητήρια για τη γραφή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω Νικόλα, σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και την παρουσία σου εδώ!
      Να συμπληρώσω πως κι εσύ γράφεις καταπληκτικά!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Πόσες αλήθειες είπες σε αυτό το κείμενο;
    Πολύ ωραία γραφή, αν και θα διαφωνήσω πως εμείς νοιαζόμαστε...
    Πιστεύω πως απλά κανένας δε νοιάζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως νοιαζόμαστε, αλλά το δείχνουμε με λάθος τρόπο, θέλω να πιστεύω, Rylie μου!
      Στη δίνη του "τυφώνα" όλοι πανικοβάλλονται, λίγοι παραμένουν ψύχραιμοι, για να πράξουν το σωστό.
      Ας ελπίσουμε πως στο τέλος κάτι θα γίνει. Σ' ευχαριστώ για την άποψη και την επίσκεψη σου!
      Να είσαι καλά κοπέλα μου! Φιλιά πολλά!:))

      Διαγραφή
  3. Αχ Κατερίνα μου...Ξέρω πόσο πονάς! Είσαι από αυτούς που εκτός των άλλων στερείσαι και την κόρη.
    Δεν έχω λόγια. Εύχομαι να είναι καλά και εσύ να αντέχεις!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου airis, η αλήθεια είναι πως πονάω πολύ με την απουσία της μικρής μου!
      Όμως γι' αυτήν την "αιμορραγία" της πατρίδας, κυρίως από νέους, ήθελα από καιρό να γράψω.
      Απλά με το γεγονός της κόρης μου, έμαθα από πολύ κοντά του τι συμβαίνει.
      Όταν ένα παιδί πάει για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, (όπως η κόρη μου) ήδη μέσ' από το πανεπιστήμιο του δέχεται προτάσεις από πολλές εταιρείες με εξαιρετικά δελεαστικά project σε διάφορους τομείς και κλάδους για δουλειά με καταπληκτικές οικονομικές απολαβές και προοπτικές.
      Με αυτόν τον τρόπο ανανεώνουν κι απορροφούν φρέσκες ιδέες, νεανικό δυναμισμό κ.λ.π.
      Αυτός ο νέος δεν θα έρθει ποτέ πίσω, σε μια κατεστραμμένη οικονομικά Ελλάδα και χωρίς προοπτικές! Δυστυχώς! Κι εγώ δεν σου κρύβω πως αυτό φοβάμαι περισσότερο! Μακάρι να βελτιωθούν τα πράγματα εδώ, αλλά δεν το βλέπω, τουλάχιστον σύντομα! Να είσαι καλά κοπέλα μου και σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη, το σχόλιο, αλλά και για τις ευχές σου, που μου είναι χρήσιμη η δύναμη τους!
      Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Κατερίνα μου αποτύπωσες ακριβώς ότι σκέφτομαι!
    Λυπάμαι πολύ για όλη αυτή την κατάσταση και το κακό είναι ότι δεν φαίνεται να έχει τάσεις να τελειώσει αλλά γίνεται χειρότερη.
    Και να σου πω την αλήθεια δεν είμαι και τόσο σίγουρη ότι νοιαζόμαστε και τόσο πολύ, νομίζω ότι είμαστε ο καθένας στον κόσμο του!
    Λυπάμαι για αυτό που λεω αλλά έτσι είναι.
    Υπάρχουν βέβαια και πολλές εξαιρέσεις και σε αυτό ελπίζω!
    Πολλά φιλιά Κατερίνι μου και εύχομαι και ελπίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι οι εξαιρέσεις να γίνουνε πολλές, Ελενάκι μου!
      Ας ελπίσουμε ν' αφήσουμε το "εγώ" και να μην αργοπορήσουμε κι άλλο στο "εμείς"!
      Σ' ευχαριστώ για την άποψη και την βόλτα σου εδώ!
      Φιλιά με αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  5. Αν δε βρούμε τρόπο Κατερίνα μου, να συνεννοηθούμε όλοι μαζί ώστε να κάνουμε ΕΚΕΙΝΟΥΣ να φύγουν και να πάνε αλλού, τότε... είμαστε χαμένοι από χέρι.
    Αλλά πού να συνεννοηθεί ο Έλληνας με το διπλανό του, που και οι δυο νομίζουν ότι είναι αυθεντίες και καλύτεροι ο ένας από τον άλλο;
    Μια χαρά τα λες και συμφωνώ, ποιος ακούει όμως...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά το έθεσες Έλλη μου, να διώξουμε ΕΚΕΙΝΟΥΣ να πάνε αλλού!
      Ας ελπίσουμε να συνεννοηθούμε σύντομα, γιατί ο διαχωρισμό μας τους εφησυχάζει!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη και το πέρασμα σου από δω!
      Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  6. Αντί σχολίου, σου αφήνω ένα βίντεο. Μου το έδειξε ο 19χρονος γιος μου κι εγώ είμαι πολύ περήφανη, που προβληματίζεται προς την σωστή κατεύθυνση... Πολλά γλυκά φιλιά Κατερινάκι μου!

    http://www.youtube.com/watch?v=rDms6rTxmO4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίθανο το video, άκρως αποκαλυπτικό, ικανό να προβληματίσει νέους και μη! Έχω δει κάτι ανάλογο, αλλά αυτό είναι πιο ολοκληρωμένο! Νοιώθω κι εγώ περήφανη για το 19χρονο παλληκάρι σου κι όσο υπάρχουν τέτοια νεανικά μυαλά που στύβουν τη σκέψη τους στο δύσκολο γιατί κι όχι στο εύκολο διότι, που προβληματίζονται και δεν εφησυχάζονται υπάρχει Ελπίδα! Με χαρά μου διακρίνω ότι ο γιος σου έχει αποκτήσει σωστή παιδεία και δεν έγκειται μόνο απ' το σχολείο, αλλά από εσάς Πετροκόριτσο! Να τον χαίρεσαι καρδιά μου! Είμαστε πολλοί και είναι λίγοι, ναι, πρέπει όμως να βρεθεί η... "κατάλληλη κουκκίδα" από τη δικιά μας πλευρά! Όσο καθυστερούμε θα χάνονται γενιές και γενιές γλυκιά μου!
      Νομίζω Πέτρα μου, δεν θα σε πειράξει να βάλω το link του video να το δουν κι άλλοι blogo-φιλοι αν θέλουν! Σ' ευχαριστώ που ήρθες, μ' έκανες πνευματικά πιο πλούσια! Να είσαι καλά και να χαίρεσαι το γιο σου, εύχομαι τα καλύτερα στη ζωή του! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  7. Και εγώ συμφωνώ με τις δραματικές διαπιστώσεις, αλλά πέραν τούτου τι;
    Τι μπορούμε να κάνουμε Κατερίνα για να το αποτρέψουμε;
    Αυτή είναι μια ερώτηση που μας απασχολεί όλους αλλά δεν βρίσκουμε λύση!
    Δυστυχώς για εμάς τα παιδιά θα φεύγουν αν δεν αλλάξει αυτή η κατάσταση και εμείς θα τους κουνάμε το μαντίλι!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν τρόποι αν γίνουμε πολλοί, xristin, ένας - ένας δυστυχώς, δεν μπορεί να κάνει τίποτα!
      Η Ελλάδα θ' αδειάζει απ' τα νιάτα κι άλλες πατρίδες θα καρπώνονται τα πλούτη των γνώσεων, των ταλέντων και την εξέλιξη των! Ας ελπίσουμε να γίνει κάτι σύντομα!
      Σ' ευχαριστώ για τις απόψεις και την παρουσία σου, κοπέλα μου!
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα γλυκό απόγευμα! Φιλάκια!:))

      Διαγραφή
  8. απιστευτο το ποστ σου Κατερινακι μου!
    δυναμικο! δεν εχω λογια!
    τελειο!
    μακαρι να γινει κατι καλο!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικούλα μου, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τη βολτούλα σου εδώ!
      Μακάρι να γίνει κάτι καλύτερο! Καλό απόγευμα σου εύχομαι!
      Πολλά φιλιά με αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  9. Πόσο δίκιο έχεις Κατερίνα μου. Είναι τρομερό τα νέα παιδιά και μάλιστα αυτά με τα προσόντα, που θα μπορούσαν να πάνε την χώρα μας μπροστά, να φεύγουν και να δίνουν τις γνώσεις τους σε άλλες χώρες.
    Ας ελπίσουμε πως κάτι θα αλλάξει επιτέλους σε τούτο τον τόπο και να αναδεικνύονται τα "μυαλά"
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, έχουμε σπουδαία μυαλά και τα καρπώνονται άλλες πατρίδες, ενώ η χώρα τους τα χρειάζεται. Οι ιθύνοντες όμως έχουν μικροκομματικά οράματα!
      Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο και την βολτούλα σου! Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!
      Τα φιλιά μου!:))

      Διαγραφή
  10. Γλυκιά μου Κατερίνα,
    η ανάρτησή σου απαρτίζει πολλές σκέψεις, φόβους και προβληματισμούς μου.
    Ξέρεις, όταν συναντώ στο δρόμου νέα παιδιά που μου λένε ότι δεν εγκαταλείπουν την χώρα με καμία κυβέρνηση, χαίρομαι γιατί βλέπω στα μάτια τους την αγάπη γι αυτόν τον τόπο, αλλά λυπάμαι για όλες αυτές τις γνώσεις και αξίες τους που πάνε χαμένες. Όταν ένας άνθρωπος δεν έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί, πως θα γίνει ευτυχισμένος άνθρωπος, πως θα φτάσει στην αυτοπραγμάτωση;
    Αυτή τη στιγμή, εκατοντάδες νέα παιδιά δεν μπορούν να σταθούν στα πόδια τους, δεν το λέω υποτιμητικά, άλλωστε και εγώ βρίσκομαι σε αυτά.. Εδώ υπάρχει η εκμετάλλευση του αιώνα, η δουλειά έχει καταντήσει δουλεία.. γιατί αν δεν θες εσύ, μπορείς να φύγεις επειδή ο εκάστοτε εργοδότης μπορεί να προσλάβει χίλιους δυο που περιμένουν στην ουρά και έχουν ανάγκη! Πότε ακριβώς ένα τόσο άξιο αγαθό, όπως η δουλειά, κατάντησε δουλεία; Δυστυχώς, πιστεύω πως από πάντα έτσι ήταν!
    Δεν σου κρύβω πως έχω σκεφθεί άπειρες φορές να φύγω-μπορεί και κάθε μέρα-, μα ακόμα με κρατάει στην Ελλάδα ένα μεγάλο μου όνειρο που θέλω να πραγματοποιήσω -το οποίο έχω παραμερίσει για ένα χρόνο- και η αγάπη μου γι αυτή τη χώρα.
    Ελπίζω να καταφέρουμε να κάνουμε αυτή τη χώρα καλύτερη και όχι χειρότερη..
    Συγνώμη που καταχράστηκα το χώρο σου και έγραψα τόσα πολλά..
    Καλό βραδάκι! Φιλάκια πολλά!
    Un abbraccio ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου γλυκιά, αυτό τον προβληματισμό μοιράζομαι μαζί σας και ιδίως μ' εσάς που είστε παιδιά, που είστε τα νιάτα κι η προίκα της πατρίδας! Η άποψη σου έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, γιατί αφορά τη γενιά σου και τα είπες πολύ σωστά και ώριμα! Αυτή την αγωνία εκφράζω, ότι έχουμε τόσο αξιόλογα μυαλά και πάνε στο εξωτερικό, διότι εδώ στραγγαλίζεται το μέλλον τους!
      Δεν νοιάζεται κανείς υπευθυνοανεύθυνος! Αυτό μας αφορά όλους αλλά συμπολίτευση κι αντιπολίτευση κωφεύουν! Έχω ζήσει από κοντά το θέμα κι έχω απογοητευτεί!
      Αυτό έγραψα και στο σχόλιο της Αριστέας. Τα παιδιά που φεύγουν δεν είναι οτι δεν αγαπούν τον τόπο τους, αλλά δεν βρίσκουν δουλειά. Στο εξωτερικό τ' αρπάζουν από τα Πανεπιστήμιο και με δελεαστικές προτάσεις μάλιστα! Όπως λες κι εσύ αν βρουν εδώ δουλειά, είναι τόσο λίγα τα ευρώ που καταντάει δουλεία. Γνωρίζω παιδιά που σπούδασαν έξω για 6 - 7 χρόνια, γύρισαν πίσω στην πατρίδα με τόσα όνειρα και γνώσεις, που στην πορεία καρατομήθηκαν, με αποτέλεσμα όσα μπόρεσαν ξαναέφυγαν κι όσα έμειναν ακόμα ψάχνουν κι έφτασαν ήδη 30 - 32 χρονών, χωρίς ένα ένσημο εμπειρίας.
      Εγώ ξέρω πως εσείς οι νέοι, τα παιδιά μας δλδ. είστε σπουδαία στόφα μυαλού, γνώσεων και με σημαντικές περγαμηνές, όμως εάν δεν αλλάξουν σύντομα οι θέσεις και οι προτεραιότητες από τους ταγούς της εξουσίας, η χώρα θα φαντάζει ερείπιο, και σε λίγα χρόνια θα είμαστε μόνο γερόντια!
      Ας ελπίσουμε πως κάτι θα γίνει και κάτι θ' αλλάξει! Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Κωνσταντίνα, για την δυναμική σου σκέψη και άποψη και μην υπολογίσεις ποτέ την κατάληψη χώρου. Θέλω να εκφράζεσαι ελεύθερα, να γράφεις ότι θέλεις σε όσο χώρο χρειαστείς. Καλή συνέχεια με δύναμη και πίστη στο καλύτερο! Καλό απόγευμα γλυκό μου με φιλιά πολλά και αγκαλιά!:))

      Διαγραφή
  11. Κατερίνα μου, απόλυτα συμφωνώ με τις διαπιστώσεις σου και την κραυγή που υψώνεις για το άδειασμα της πατρίδας μας. Φοβάμαι ότι αυτοί που θα έπρεπε να το έχουν αποτρέψει, κωφεύουν. Μεθοδευμένα όλα και αν συνεχίσουμε να αιμορραγούμε από νέους, θα γίνουμε ένα έθνος γερόντων. Δεν είμαι απόλυτα σύμφωνη με τη λύση του εξωτερικού, αλλά κατανοώ ότι για κάποιους είναι η μόνη διέξοδος. Όπως επίσης δεν πιστεύω ότι όλοι όσοι έφυγαν, είναι ικανοποιημένοι και ζουν σε καθεστώς ευδαιμονίας. Θέλει πολλά κουράγια ο ξεριζωμός. Κι όσο κι αν καλύπτει ανάγκες επιβίωσης, πάντα θα σιγοκαίει η ελπίδα της επιστροφής.
    Καλή δύναμη να έχεις Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, συμφωνώ μαζί σου, ότι κανένας δεν έχει βρει τη γη της επαγγελίας στο εξωτερικό, δεν ήθελα να δείξω κάτι τέτοιο με τίποτα, όμως η ζωή του εκεί έχει μια θέση εργασίας, μια σταθερότητα, μια εξέλιξη κι ίσως ένα πιο ευοίωνο μέλλον, ίσως. Η ανεργία στους νέους εδώ αγγίζει το 60%!
      Κι ακούμε τους υποκριτές, να προτείνουν κάποια επιδοτούμενα προγράμματα του ΕΣΠΑ για 4 μήνες σε άνεργους νέους και μετά τι? Ο προβληματισμός του ξεριζωμού είναι μεγάλος, αλλά οι υπεύθυνοι με κυνισμό και λοιδορία κωφεύουν όπως είπες κι εσύ Μαρία μου!
      Μακάρι να γίνει κάτι ν' αλλάξουν τα δεδομένα, μακάρι αυτή η σπίθα της ελπίδας να φουντώσει και να τους χαλάσουμε τα σχέδια, σύντομα για το καλό του τόπου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, για τη σημαντική σου άποψη και θέση και για το πέρασμα σου από την αυλή μου! Να έχεις μια υπέροχη Πέμπτη! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!-))

      Διαγραφή
  12. Ετσι ειναι οπως τα λες.....

    Χαιρόμαστε που σε βρήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έτσι είναι Κατερίνα μου.............κωφεύουν αναίσθητα! Ίσως και να το έχουν σχέδιο, λέω εγώ...........για σκέψου το. Εφαρμόζουν πολιτικές που συρρικνώνουν την οικονομία και μόνον φθηνά εργατικά χέρια θέλουν να έχουν.........και τα έχουν. Ποιος νοιάζεται για τα νιάτα;;;;;;; Ακόμη και η παιδεία χωλαίνει και προσφέρει επιδερμικές γνώσεις. ΄Έξω τα πανεπιστήμια κάνουν αληθινή δουλειά. Αν όχι όλα τουλάχιστον τα περισσότερα.
    Ποιος θα κατηγορήσει τα παιδιά μας που φεύγουν;;;;;;;;;; Είναι η πρώτη φορά που δεν έχω κάτι ως αντίλογο για να τα πείσω να μείνουν, για να τους δώσω ελπίδα ότι τα όνειρά τους δεν θα διαψευστούν. Αλλά όπως τα λες είναι..............όσα είπες έτσι τα βλέπω και εγώ ..............δυστυχώς
    Κουράγιο και ..............κάτι θα γίνει δεν μπορεί.
    Όνειρα γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου σ' ευχαριστώ για την βολτούλα σου εδώ, αλλά και για τις δυνατές σου σκέψεις με τους κοινούς προβληματισμούς, ανησυχίες και διαπιστώσεις μας!
      Κουράγιο σε όλους μας όπως ακριβώς το λες κι εσύ! Καλή εβδομάδα με πολλά φιλιά!:))

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα αγαπημένο μου Κατερινάκι..αργοπεθαίνει η χώρα μας το νιώθουμε όλοι μας..δίκαιοι οι προβληματισμοί σου!δεν νοιάζεται πλέον κανείς και για τίποτα!δεν είμαι κι εγώ καθόλου αισιόδοξη και το βγάζω όπως είδες στα τελευταία ποιήματά μου που είναι μόνο η σκέψη μου και η ανησυχία μου για την κατάσταση που επικρατεί!το μέλλον των παιδιών μας αβέβαιο και αυτό είναι το πιό ανησυχητικό,η διαφθορά συνεχίζει ακάθεκτη την πορεία της,η αδιαλλαξία στο φόρτε της και ο πολίτης απροστάτευτος απο τα όρνεα..δυσρτηχώς βλέπω μόνο ένα τέλμα..λίγες ελπίδες έχω που κι αυτές τις βλέπω να ανατρέπονται..ο εφησυχασμός αυτός ο σιωπηλός ύπουλος εχθρός μεγαλώνει..τι να πω..θάρρος και δύναμη να έχουμε και να προχωράμε..συνοδοιπόροι στην αδικία που βιώνουμε..κουράγιο και σε σένα διαισθάνομαι τι βιώνεις,,ελπίζω να πάνε κάποτε καλύτερα τα πράγματα ώστε να μην αποχωριζόμαστε τα παιδιά μας!σε σκέφτομαι πίστεψέ με κι ας αργώ να περάσω λόγω του γνωστού προβλήματος..είμαι εδώ πάντα για σένα αγαπημένο μου φιλαράκι!σου στέλνω την αγάπη μου και μιά πολύ μεγάλη αγκαλίτσα καρδούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Καίτη μου και καλή εβδομάδα! Σε καταλαβαίνω γλυκιά μου, το εισπράττω όλο αυτό που νοιώθεις και αποτυπώνεις με τόσο υπεύθυνο λόγο και συναίσθημα στη σελίδα σου! Δεν ξέρω πια τι πρέπει να κάνουμε εμείς. Να ξέρεις είμαστε πολλοί αλλά δεν γνωρίζουμε τη δύναμη μας! Νοιώθω να μας έχει καταβροχθίσει το διεφθαρμένο τους σύστημα σ' έναν τυφώνα με πολλά θύματα και χωρίς ίχνος ντροπής από μέρους τους! Είμαστε συνοδοιπόροι γλυκιά μου Καιτη, όπως τα λες κι εσύ, ας μη χάνουμε το κουράγιο μας και ας ελπίσουμε για κάτι τι ανατρεπτικό! Εύχομαι τα καλύτερα για την οικογένεια σου, γλυκιά μου κι ευχαριστώ για την επίσκεψη και την άποψη σου, πάντα μου είναι χρήσιμη για να ενθαρρύνω τις αντοχές μου! Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:))

      Διαγραφή