8/10/13

Η αύρα του Φετίχ

.... η αύρα του Φετίχ!


Στη ζωή μας δεν ταιριάζει μόνο το γκρίζο της κρίσης, της αστάθειας και της ανασφάλειας.
Χρειάζεται να της δίνουμε μερικές
ευχάριστες πινελιές στην καθημερινότητα της, ώστε να τονώσουμε το ηθικό μας από το συσσωρευμένο άγχος και να αναζητήσουμε χαρούμενους τρόπους έκφρασης για να τροφοδοτήσουμε δημιουργικά τις αντοχές μας!

Έτσι όταν άνοιξα το blog μου και βρήκα μια όμορφη πρόσκληση από την καλή μου φίλη Αριστέα για να συμμετέχω στο παιχνίδι "φετίχ", χάρηκα ιδιαίτερα και σήμερα είμαι εδώ κι ακολουθώ τους κανόνες τουΟ φετιχισμός όπως ξέρετε συνδέεται περισσότερο με την σεξουαλική έλξη, σε αντικείμενα ή μέρος του σώματος. 
Στο παιχνίδι όμως, διευρύνεται η έννοια και τοποθετείται σε γενικότερο πλαίσιο. 
Η αρχική του έννοια ήταν είτε θρησκευτική είτε ανθρωπολογική: μέχρι το 19ο αι. ο όρος αναφερόταν σε οτιδήποτε ήταν λατρεμένο σε υπερβολικό βαθμό, ενώ μετά το 19ο αι. και ο όρος φετίχ συνδέθηκε άρρηκτα με το φύλο & την έλξη γυναικείου σώματος, εσωρούχων κ.ά. Ο φετιχισμός εμφανίστηκε στην Ευρώπη τον 18ο αι. 

Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι οι εξής:
α) αναφέρουμε τρία αντικείμενα που μας αρέσουν 
β) τα φωτογραφίζουμε και τα δείχνουμε και 
γ) δίνουμε πάσα σε άλλους τρεις. 
Φωτογράφησα λοιπόν κι εγώ  3 φετίχ 




Φουλάρια !
Σε όλες τις εκδοχές. Προσθέτουν ομορφιά, δίνουν απαράμιλλο style και γοητεία βεβαίως!












Κεριά !
Εύπλαστη κι ευάλωτη μορφή, τροφοδοτεί με τη φλόγα του 
γλυκιά θαλπωρή κι ευχάριστη ρομαντική διάθεση! 
  






Κρύσταλλα!
Σε αμέτρητα σχήματα και χρώματα
προσδίδουν ποιότητα αισθητικής κι είναι διάφανα σαν την αλήθεια μας!







Έχω κι άλλες αδυναμίες βέβαια, αλλά μένω μόνο σ' αυτά, για να μη χαλάσω το παιχνίδι!
Σημασία έχει αυτά τα μικρά ή μεγάλα αντικείμενα να εκπέμπουν μια ηλιαχτίδα χαράς στη ζωή μας και στον μικρόκοσμο της καθημερινότητας μας, χωρίς να επηρεάζουν συμπεριφορές ή να εντάσσουν εμμονές στον ψυχισμό μας!  < by koko>

Η πάσα μου τώρα γι' άλλα ...φετίχ!


   - Levina
    - Rickye  
  

26 σχόλια:

  1. Κατερινάκι μου γλυκό πόσο με τιμάς με την επιλογή σου!
    Μου αρέσει ιδιαίτερα που είδα κάτι διαφορετικό στις απαντήσεις αυτού του παιχνιδιού!
    Κρύσταλλα ! τι εύθραυστη ομορφιά ! Υπέροχα ...
    και βλέπω πως ταιριάζουμε στην αγάπη μας για φουλάρια... και πασμίνες προσθέτω εγώ...
    Μα εδώ πρέπει να σου εξηγήσω κάτι…
    Αυτό το παιχνίδι ξεκίνησε από την Λιακάδα , εκείνη ήταν η πρώτη διδάξασα, που είναι και πολύ καλή φίλη και εκείνη με επέλεξε για να το παίξω. Όμως ήδη είχα δηλώσει πως δεν θέλω να πάρω μέρος σε άλλα παιχνίδια κι έτσι της το αρνήθηκα.
    Θα ήταν το λιγότερο άκομψο να παίξω τώρα και εκτός αυτού όπως είπα και στην Λιακάδα δεν θέλω να εμφανίσω τα πολύ προσωπικά μου αντικείμενα που μου προκαλούν ευχαρίστηση και ίσως φτάνουν στα όρια του ΄΄φετίχ΄΄ ακόμα κι αν αυτά είναι απλά αρώματα ή ένα ζευγάρι γόβες.
    Σε ευχαριστώ για μια ακόμα φορά και χαίρομαι που βρήκε τόση ανταπόκριση το παιχνίδι αυτό !
    Σε φιλώ πολύ και μένω υπόχρεη που με επέλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Levinaki, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που έχουμε κοινά γούστα.
      Ασφαλώς και δεν με πειράζει γλυκιά μου που δεν θα πάρεις μέρος στο ... "φετίχ". Είναι προσωπική επιλογή του καθ' ενός σε ποιο, που και πότε θέλει να συμμετέχει σε παιχνίδι κι είναι απολύτως σεβαστό αυτό. Αλίμονο!
      Σου εύχομαι γλυκιά μου να έχεις μια όμορφη κι ευδόκιμη Τετάρτη! πολλά φιλιά:))

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Κατερίνα μου,
    ωραία και τα δικά σου φετίχ, υποδηλώνουν στυλ και όχι μόνο!
    Καλό βραδάκι!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα palomaki, χαίρομαι που σου άρεσαν τα... φετίχ μου και σ' ευχαριστώ για την παρουσία σου εδώ, πάντα με τιμάς! Να είσαι καλά και να έχεις μια χαρούμενη μερούλα! Τα φιλιά μου :))

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα αντικείμενα που μας φτιάχνουν τη διάθεση!
    Παραξενεύτηκα με τα κρύσταλλα αλλά μου άρεσε πολύ! :)))
    Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για την ανταπόκριση!
    Να'σαι καλά!
    Φιλιά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ, Αριστέα μου, χάρηκα που συμμετείχα και το διασκέδασα έχω να σου πω!
      Η αλήθεια είναι πως μ' αρέσουν πάρα πολύ τα κρύσταλλα, από διακοσμητικά, έως κοσμήματα, με μαγεύουν τα χρώματα κι οι αποχρώσεις που αντανακλούν στο φως . Να είσαι καλά και να έχεις μια μέρα γεμάτη ομορφιά! Τα φιλιά μου με αγάπη:))

      Διαγραφή
  4. Καλημερα Κατερινακι!
    Ολα τα φετιχ σου υπεροχα!
    Δεν το ειχα σκεφτει ποτε για τα κρυσταλλα αλλα ομολογω πως εντυπωσιαστηκα πολυ και μου αρεσαν ολα πολυ!
    Φιλακια πολλα αγαπη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σ' ευχαριστώ και χαίρομαι όταν σε βλέπω εδώ!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια σπουδαία και χαρούμενη Τετάρτη!
      Φιλιά πολλά με αγκαλιά:))

      Διαγραφή
  5. Καλή σου μέρα Κατερίνα μου!
    Ωραία τα φετίχ σου!
    Δείχνουν άνθρωπο με στυλ.
    Ειδικά τα κεριά είναι και δικό μου φετίχ.

    Να έχεις μια όμορφη μέρα!
    Πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν κι έχουμε κάποια κοινά φετίχ, serenata μου.
      Πάντα έχεις καλά λόγια να πεις και σ' ευχαριστώ ιδιαίτερα.
      Καλή συνέχεια σου εύχομαι και να έχεις ένα χαμογελαστό απόγευμα! Φιλάκια πολλά:))

      Διαγραφή
  6. Να τι παθαίνω όταν αργώ να κάνω επισκέψεις! Χάνω τα..φετίχ!!! Μου αρέσει το θέμα αλλά βρε κοριτσάκι μου αν κάνω εγώ ανάρτηση με τα φετίχ θα με πάρουν με τις ..λεμονόκουπες λόγω ηλικίας! Ε! τα έχω κι εγώ..να μην τα έχω ; Μου αρέσουν τα δικά σου ,ιδιαίτερα τα φουλάρια αλλά τα κρύσταλα βρε πουλάκι μου τι τα ήθελες;κρύο πράγμα. Αλλά που να τολμήσεις λέω να μας βάλες φωτογραφία κανένα ..στριγκ!!! Ελπίζω να 'έχεις χιούμορ και να μη μου κόψεις την είσοδο !Χάρηκα που σε βρήκα, ευχαριστώ για την επίσκεψη..πάρε ένα Αχτιδένιο φιλάκι και φεύγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ αχτιδούλα, σε καλωσορίζω από καρδιάς♥! Σε διάβασα εν μέσω δουλειάς και μου έφτιαξες το κέφι με το χιούμορ σου!!! Το λόγω ηλικίας το προσπερνώ πάραυτα. Είδες τι έχω πάθει κι εγώ με τα κρύσταλλα ? η αλήθεια είναι πως μου αρέσουν τα χρώματα που αντανακλούν. Χάρηκα που ήρθες κι ελπίζω να ταξιδέψουμε όμορφα μέσ' από τις σελίδες μας! Σ' ευχαριστώ για τη συντροφιά σου! Φιλιά πολλά:))

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Κατερινάκι μου..μόλις είδα τα κεριά είπα ωωωωωω..εδώ είμαστε!!δεν έχεις ιδέα την τρέλα μου..συλλέγω τα αμερικάνικα Yunkee candles όπου τα βρώ εδώ στην Ελλάδα γιατί είναι σε διάφορα χρώματα κι αρώματα σε γυάλινα μεγάλα βάζα αλλά και άλλα που είναι σε βαζάκια τα sparkles..όσα δεν βρίσκω εδώ τα παραγγέλνω μέσω e-bay.καταλαβαίνεις τρέλα που την έχω..γιαυτό όταν τα είδα σε σένα λεω κι άλλος με την τρέλα μου..καταπληκτικά τα δικά σου σε ζεστά χρώματα-όλα μοναδικά όμορφα..με τα φουλάρια το έχω κι εγώ και γενικά με τα αξεσουάρ..στα γυαλικά δεν έχω φετιχιστική τρέλα..έχω ένα πάθος γενικό με το σκούρο μπλέ χρώμα και το προτιμώ και στα χρώματα του σπιτιού μου αλλά και στα ρούχα μου..μου άρεσε η ανάρτηση με τα αγαπημένα σου και με χαλάρωσες και αρκετά κοριτσάκι μου..φιλάκια και φυσικά αγκαλίτσα!!καλό σου απογευματάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Πολύ χαίρομαι Καίτη μου που έχουμε και κοινές αδυναμίες! Έχω τρέλα με τα κεριά, όπου βρίσκω κάτι διαφορετικό το θέλω. Χαρίζουν ηρεμία και ομορφιά! Τα φουλαράκια επίσης χαρίζουν μια αύρα θηλυκότητας. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά και για τη συντροφιά σου! Τα έγραψες τόσο όμορφα σαν να είμαστε δίπλα, δίπλα και πίναμε καφέ ή τσάι και τα λέγαμε. Έχεις μια αμεσότητα γραφής με άγγιγμα ψυχικής γαλήνης! Σ' ευχαριστώ που είσαι φίλη μου, έτσι το νοιώθω και έτσι το λέω. Να έχεις καλό και ήρεμο βράδυ!
      Σε φιλώ με αγάπη, !!!♥

      Διαγραφή
  8. Η φωτό της Maryleen με το Chanel no.5 τα λέει όλα για τα φετίχ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει η θηλυκότητα της γυναίκας, κι η συγκεκριμένη την αντιπροσωπεύει απόλυτα !!!
      Τελικά έχουμε πολλά κοινά Καιτούλα μου, δεν ξέρεις πόσο με χαροποιεί αυτό!
      Τα φιλιά μου :)) συνοδευτικά με την εκτίμηση και την φιλία μου!!

      Διαγραφή
  9. Μαντίλια και κεριά!!! Τα αγαπώ πολύ! Ωραία τα φετίχ!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχουμε κοινές αδυναμίες! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη σου γλυκό μου Rylaki!!!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα! Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  10. Αχ... αχ.... φουλάρια και κεριά, έχω κι εγώ αδυναμία! <3
    Τα κρύσταλλα με ξάφνιασαν, αλλά με εντυπωσίασαν κιόλας! :)))
    Μου αρέσει κιόλας που γράφετε για τα φετίχ, είναι καλό να γνωρίζουμε τη σημασία της λέξης :)
    Φιλιά πολλάαααααα Κατερινάκι μου! Καλό απογευματάκι! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι με τον αυθορμητισμό σου γλυκό μου angelaki! Ναι μου αρέσουν τρελά τα κρύσταλλα κάθε είδους, τα χρώματα, κι η διαφάνεια τους! Σ' ευχαριστώ που πέρασες από δω. Να έχεις ένα ήρεμο και χαλαρό καλό βραδάκι! Τα φιλιά μου, συνοδευτικά με την αγάπη μου:))

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Κατερίνα. Πόσο μ'αρέσουν τα φετίχ σου ...........και ο τρόπος που τα περιγράφεις !!!!!!!!!!!!!! Είναι και δικές μου αδυναμίες και ειδικά τα φουλάρια, μια και δεν κυκλοφορώ ποτέ χωρίς ένα από αυτά.
    Η δική μου αγάπη είναι επίσης η συλλογή μου από παλιά κηροπήγια γυάλινα ή κρυστάλλινα...
    Σ'ευχαριστώ που με επέλεξες να συνεχίσω το παιχνίδι και μη στενοχωρηθείς σε παρακαλώ που δεν θα το κάνω.Υπάρχει λόγος...το έχω αρνηθεί αρκετές φορές εδώ και καιρό και είπα ότι δεν παίζω ποτέ παιχνίδια στο μπλογκ μου.. Δεν θέλω τώρα να φανεί ότι αθετώ το λόγο μου και ξεχωρίζω κάποια. Δεν είναι ευγενικό (το λιγότερο)...έτσι;
    Καλή σου νύχτα και να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Άννα μου, δεν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή, καταλαβαίνω πως είναι προσωπική επιλογή του καθ' ενός και είναι απόλυτα σεβαστή. Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη και λαμπερή Παρασκευή!
      Τα φιλιά μου:))

      Διαγραφή
  12. Κατερινάκι μου!!! Αυτό για εσένα :
    http://pink-angel-911.blogspot.gr/2013/10/starz-blog-award.html
    Πολλά φιλιάαααααααα! Καλό σαββατόβραδο!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία angelaki μου θα περάσω να το πάρω! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, καλό βραδάκι Κυριακής!!!
      Φιλάκια πολλά:))

      Διαγραφή
  13. http://princess-airis.blogspot.gr/2013/10/blog-post_13.html#comment-form
    Κι άλλα βραβεία :)))
    Φιλάκια πολλά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! πάλι με τιμάς φίλη μου καλή! Και βεβαίως θα περάσω να το πάρω! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και σου εύχομαι ένα όμορφο και χαρούμενο Κυριακάτικο βράδυ!!! Φιλάκια πολλά με αγκαλιά:))
      Θα περάσω αργότερα γλυκιά μου!

      Διαγραφή