26/4/16

ποίημα για το παιδί...

Ηλιαχτίδα

Πως να μετρήσω την αγάπη, 
για ένα παιδί
δικό μου ή του κόσμου
πως να εκφράσω συναισθήματα,
ν’ αφηγηθώ, με λέξεις  ή με λόγια,
μέσα μου, πως να υπολογίσω
όλα εκείνα που μου δίνει
φοβάμαι μήπως  τ’ αδικήσω.
Μια παρτιτούρα μέθης με τυλίγει
κι η μελωδία ξεκινά
σαν ηλιαχτίδα παιδική
ανάμεσα σ’ αισθήματα τρυφερά! 
Ένα παιδί είναι Ζωή
σύλληψη, συναίσθημα, βλέμμα
είναι χαρά, δάκρυ και συγκίνηση ως τ’ αστέρια!
Είναι ένα θαύμα
φιλί, αγκαλιά, χάδι, θηλασμός
είναι στοργή, έγνοια και μαγικός δεσμός!
Ένα παιδί είναι αγάπη
μορφή, έμπνευση, μουσική,
είναι γλυκό νανούρισμα κι αξία ψυχής!
Είναι πυρήνας
με ρίζα, ευαισθησία, φως,
είναι ένας θόρυβος τρυφερός!
Ένα παιδί είναι λατρεία
πλούτος, ομορφιά, αφοσίωση σεβαστή
είναι η αποδοχή μιας νεογέννητης πηγής!
Είναι εξέλιξη
με φλόγα, μέλλον, στόχους, δράση,
είναι το αύριο, με βήματα καρδιάς και από εμάς.
Ένα παιδί χρειάζεται
αγάπη, στοργή, ενθάρρυνση,
αφοσίωση, υποστήριξη, στήριξη, συμπαράσταση
διαφώτιση, εκπαίδευση, συμφιλίωση και κατεύθυνση!
Ένα παιδί είναι Ζωή
πώς να ξεχωρίσω την ανατολή ή τη δύση 
στα μάτια ενός παιδιού, δικό μου ή του κόσμου
αφού όλα βρίσκονται εκεί, ανάμεσα στην αγάπη!


 Με αυτό το ποίημα συμμετείχα κι εγώ στο υπέροχο Συμπόσιο της γλυκιάς  Αριστέας, με θέμα το "παιδί"
όπου μοιραστήκαμε ποικίλες σκέψεις και συναισθήματα! Διαβάστε περισσότερα εδώ!
Ευχαριστώ όλους όσους διάβασαν, στάθηκαν στην "ηλιαχτίδα" με ενδιαφέρον ή μη δεν έχει καμιά σημασία
αξία έχει το μοίρασμα της ψυχής! Αυτές οι ανάγλυφες σκέψεις που χαράζονται με λέξεις, που ταξιδεύουν
και μοιράζονται την ίδια σκηνή με αξιόλογους δημιουργούς κι εκφραστές της ποίησης!
Προσδοκώ έναν καλύτερο κόσμο για τα παιδιά μας κι είναι ανάγκη 
ν' αλλάξουμε πολλά κακέκτυπα ανθρώπων και συμπεριφορών, γι' αυτό συνεχίζουμε να παλεύουμε... 

...Καλή Ανάσταση σας εύχομαι και να περνάτε μαγικά....
by koko 





                                      

26 σχόλια:

  1. Υπέροχο ποίημα Κατερίνα μου! Γεμάτο ευαισθησία και τρυφερότητα και ευγενή συναισθήματα! Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να σκέφτονταν με αυτόν τον τρόπο!! Ήταν μέσα σ' αυτά που μας γοήτευσαν με την πρώτη ανάγνωση και το ψηφίσαμε!
    Θερμά συγχαρητήρια, φίλη!
    Πολλά φιλιά, καλή Ανάσταση
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο τρυφερή η προσέγγιση σου Μαρίνα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα όσα μου εύχεσαι αλλά και γιατί με προσέχεις! Η σημαντική ευχή σου ας εισακουσθεί σε όλο το σύμπαν!
      Να είσαι καλά και να έχεις έναν όμορφο Μάιο, φίλη μου!
      Φιλάκια πολλά με μια ζεστή αγκαλιά!:)) ♥

      Διαγραφή
  2. Και είναι όλα αυτά ένα παιδί, του κόσμου ή δικό μας. Μια συγκίνηση ως στα αστέρια που μόνο εσύ μπορούσες να περιγράψεις έτσι.
    Καλά να περάσεις, Κατερινάκι! Μαγικά φιλιά σου στέλνω! ♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τα ωραία λόγια και την υπέροχη σκέψη σου Αλεξάνδρα μου!
      Να είσαι πάντα καλά και να έχεις έναν δημιουργικό Μάιο, με πολλά λουλουδένια χαμόγελα! Φιλάκια πολλά με μια τρυφερή αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  3. Σαν ηλιαχτίδα παιδική το ποίημα σου Κατερίνα μου!
    Πολύ όμορφο και τρυφερό!
    Σε ευχαριστώ κι εδώ πολύ , πολύ για τη συμμετοχή σου!
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία Αριστάκι μου γλυκό!
      Να είσαι καλά και πάντα με δημιουργικές εμπνεύσεις!
      Ο Μάιος να είναι ένας ξεχωριστός και χαρούμενος μήνας για σένα φίλη μου!
      Φιλάκια πολλά με μια σπουδαία αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  4. Ακριβώς! Όλα αυτά είναι ένα παιδί και όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε, θα είναι δικό μας κέρδος!
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου, κορίτσι μου!
    Να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα! Καλό Πάσχα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Συριανάκι μου! Μακάρι οι ευχές μας να βρουν αποδέκτες!
      Σ' ευχαριστώ για όλα κι εύχομαι να έχεις έναν υπέροχο και λαμπερό μήνα Μάιο!
      Φιλάκια πολλά με μια λουλουδένια αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  5. Μια παρτιτούρα μέθης με τυλίγει
    κι η μελωδία ξεκινά
    σαν ηλιαχτίδα παιδική
    ανάμεσα σ’ αισθήματα τρυφερά!..
    Μεστό και γλυκό σαν παιδική καραμέλα..
    Καλή Μ.Εβδομάδα και καλό Πάσχα Κατερίνα μου!
    Πολλά φιλιά και καλά να περάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι η δική σου ψυχή σαν καραμέλα είναι Πετροκόριτσο!Σ' ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια! Να είσαι καλά μάτια μου και να έχεις έναν ανθηρό Μάιο!
      Φιλάκια πολλά με μια τρυφερή αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητηρια για τη συμμετοχή σου Κατερινα μου!
    Καλό Πάσχα με υγεία, αγάπη και φωτιση στις ψυχες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου! Με συγκινείς που πάντα είσαι εδώ!
      Να είσαι καλά, γεμάτη από αληθινά χαμόγελα ψυχής!
      Φιλιά κι αγκαλιά από καρδιάς!:))♥

      Διαγραφή
  7. Θυμάμαι ακόμη εκείνο το συναίσθημα, όταν η μαία μου έδωσε να κρατήσω στην αγκαλιά μου τον πρώτο μου γιό. Ήταν η στιγμή που συνειδητοποίησα ότι ένα παιδί είναι ΤΟ ΠΑΝ.
    Εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω καταλάβει Πέτρο, ότι έχεις βαθιές ευαισθησίες και όχι μόνο στα παιδιά!
      Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου κι εύχομαι να πολλές κοινές, ζωογόνες στιγμές!
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές και την "εικόνα" που μοιράστηκες!
      Να έχεις έναν όμορφο και δημιουργικό Μάιο!!:))

      Διαγραφή
  8. Αμήν στην προσδοκία σου Κατερίνα μου, που είναι κοινή ευχή όλων μας!
    Να έχετε καλή Ανάσταση με την οικογένειά σου και να περάσετε γαλήνιες γιορτινές μέρες Κατερινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου για τις ευχές σου! Συγχαρητήρια για τη Νίκη σου κι από δω! Να έχεις ανάταση ψυχής κι έναν Μάιο, γεμάτο ανθοφορία χαράς!
      Φιλάκια πολλά με μια ολόθερμη αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου Κατερίνα μου...πόσο γλυκιά ήταν αυτή η ηλιαχτίδα!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία μου, να έχεις πάντα φωτεινές στιγμές σαν ηλιαχτίδες στη ζωή σου!
      Καλό και ευδόκιμο Μάιο, σου εύχομαι!
      Φιλιά πολλά με μια ανθισμένη αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  10. Πόσο μου αρέσει να διαβάζω τα ποιήματα που συμμετείχαν στα όμορφα δρώμενα της Αριστέας μας και αυτό απ' τα σπιτικά τους, γιατί εκεί αποκτούν το χρώμα και τη γεύση του δημιουργού τους!
    Πολύ ευαίσθητο και τρυφερό το ποίημα σου Κατερίνα μου, όπως αρμόζει σε κάθε παιδί πάνω σ' αυτή τη Γη!
    Εύχομαι με όλη μου την καρδιά να έχεις εσύ και η οικογένεια σου ένα όμορφο Πάσχα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα δίνεις μια ανάγλυφη πτυχή σκέψης στα λόγια σου Στεφανία μου με ιδιαίτερη φροντίδα έκφρασης! Σ’ ευχαριστώ για όλα κι εύχομαι Χρόνια πολλά με υγεία, σ’ εσένα και την οικογένεια σου κι ο Μάιος να έχει αυξανόμενο ρυθμό χαράς κι ευτυχίας!
      Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά από καρδιάς!:))♥

      Διαγραφή
  11. Ένα παιδί είναι αγάπη και αξίζει όλους τους θησαυρούς του κόσμου!
    Να είσαι καλά Κατερίνα μου και πάντα με καρδιά γεμάτη ευαισθησίες!
    Καλό Πάσχα με τρυφερές στιγμές κοντά σε όσους αγαπάς και σε αγαπούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Γλαύκη μου! Μακάρι οι ευχές όλων να έχουν απήχηση!
      Σ’ ευχαριστώ πολύ κι εύχομαι να έχεις έναν εύθυμο και πολύχρωμο Μάιο!
      Φιλάκια πολλά με μια ανθισμένη αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!! Συγχαρητήρια για την τρυφερή κι ελπιδοφόρα συμμετοχή σου στο Συμπόσιο!!
    Μακάρι αυτός ο κόσμος κάποτε να γίνει πιο δίκαιος για το καλό των παιδιών!! Γιατί κάθε παιδί αξίζει αγάπη και προστασία!!
    Εύχομαι καλή Ανάσταση να χεις με την οικογένειά σου, με υγεία και να περάσετε όμορφες και πολύτιμες στιγμές μαζί!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά με υγεία και σ' εσένα Μαριλένα μου!
      Αυτής της θεωρίας και θέσης είμαι κι εγώ και μακάρι να κερδίζει η αγάπη κι η φροντίδα πάντα! Να είσαι καλά και να έχεις έναν όμορφο και ανθηρό Μάιο!
      Φιλάκια πολλά με μια τρυφερή αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά, γλυκιά μου Κατερίνα! Εύχομαι σε εσένα και την οικογένεια σου πολλές ευλογίες!
    Χαίρομαι που είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω αυτό το Συμπόσιο της Αριστέας, από το το οποίο προέκυψαν τόσο όμορφα, τρυφερά και ευαίσθητα ποιήματα! Συγχαρητήρια στην Αριστέα και σε όλους εσάς που συμμετείχατε και δώσατε ένα άρωμα ελπίδας και αρκετή τροφή για συλλογισμό!
    Θαύμασα και αγάπησα το ποίημα σου, επειδή με αντιπροσωπεύει και πιάνει τον παλμό των σκέψεων μου! Με μάγεψε ο τίτλος, οι λέξεις, το νόημα και όλη η αγάπη που φαίνεται να υπάρχει μέσα σου για το "Παιδί"!
    Μακάρι, όπως γράφει και η Μαριλένα μας, ο κόσμος μας να γίνει κάποτε πιο δίκαιος για το καλό των παιδιών!
    Καλό μήνα και καλό βραδάκι!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά γλυκιά κι αγαπημένη μου φίλη!
      Ζητώ συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση μου, αλλά τα γεγονότα κι ο χρόνος με ξεπερνούν. Σ’ ευχαριστώ palomita μου, για τα ωραία λόγια και συναισθήματα, που εκφράζεις με εγγύτητα ψυχής, για το ποίημα μου! Η αλήθεια είναι πως, κάθε Συμπόσιο, μας προσφέρει υπέροχους προορισμούς σκέψεων με πνευματικής ευαρέσκεια! Πολύ θα ήθελα, την επόμενη φορά να απολαύσουμε και τη δική σου πέννα που κεντάς μαζί της, λέξεις και νοήματα με υπέροχη συγκινησιακή φροντίδα. Η γειτνίαση απόψεων, προσεγγίζει έννοιες με θαυμάσιους συνδυασμούς ταύτισης κι αισθάνομαι γοητευμένη που σε κέρδισε η “ηλιαχτίδα” μου!
      Εύχομαι καρδιά μου, στο δρόμο της εξέλιξης ν’ αποδίδουν όλες σου οι αισθήσεις, ν’ απολαμβάνεις και να διατηρείς το σπουδαίο αγαθό της αγάπης, εφ’ όρου ζωής!
      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα! ♥
      Φιλάκια πολλά με μια τρυφερή κι επιτηδευμένη αγκαλιά! :))♥

      Διαγραφή