8/9/13

...γλυκός  Σεπτέμβρης


...σαν σκηνοθέτης στη ζωή μας, ταγμένος να μας μεταδίδει την ευδαιμονία αλλαγών σε μια κινούμενη, χρωματιστή, διαδρομή. 
Οι καλοκαιρινές μας 
αναμνήσεις φιλοξενούμενες πια στο συρτάρι του μυαλού. O ήλιος αντιπαλεύει τα σύννεφα και βιάζεται να τελειώσει τη μέρα μας , ενώ οι πρώτες σταγόνες βροχής που ήρθαν, αποπνέουν και μας προσδίδουν μια ελκυστική μέθη ρομαντισμού! 
Το σκηνικό λοιπόν αλλάζει, σαν ένας πίνακας  με χαμόγελο, σαν ποίημα με λέξεις ή απλά, σκέψεις που βολτάρουν, στην ροή του φθινοπώρου και στον κήπο της ψυχής μας!
Σας εύχομαι καλό και γλυκό φθινόπωρο, μ' ένα όμορφο τραγουδάκι! <by koko>


22 σχόλια:

  1. Hola amiga, un dulce otoño para ti, , para mí empezó una dulce primavera.
    Bonitas letras para una nueva estación, un beso, ahhh linda melodía.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O τίτλος, το κείμενο και το τραγούδι μου εκπέμπουν μια ομορφιά!
    Γλυκός Σεπτέμβρης.. ακόμα περιμένω τη ρομαντική μέθη του να με πάρει αγκαλιά εδώ στα μέρη μου.. αλλά που.. τα μάτια μου μόνο ελάχιστα σύννεφα συνάντησαν..
    Σου εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο, γλυκό, δημιουργικό και ρομαντικό φθινόπωρο..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα palomaki! Φτιάξε μια ρομαντική ατμόσφαιρα γλυκιά μου , όπως την φαντάζεσαι και θα γευθείς την αγκαλιά του φθινοπώρου σου!!! Να περνάς όμορφα με δράση κι αισιοδοξία!! Φιλιά πολλά !))

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα λόγια ... με ταξίδεψαν! Εδώ δεν έριξε ούτε ψιχάλα! Και δεν ξέρω πραγματικά πια τι θέλω πιο πολύ: να κρατήσει ακόμα το καλοκαίρι ή να ευχαριστηθώ τα δώρα του ...γλυκού Σεπτέμβρη!
    Καλό ξημέρωμα Κατερίνα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ξενυχτισμένη ομορφιά μου! Δεν είναι κακή ιδέα να κρατήσεις και τα δυο!
      Εύχομαι να χαίρεσαι και να γεύεσαι τα δώρα που επιθυμείς! Να έχεις ένα γλυκό απόγευμα και μια εβδομάδα με φθινοπωρινές "μοσχοβολιές"! Φιλιά πολλά:))♥

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο ποστ!
    Γλυκός, ζεστός Σεπτέμβρης, θα έλεγα εγώ.
    Γιατί το καλοκαίρι δεν τελειώνει το Σεπτέμβρη!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού λοιπόν.

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο φίλη μου καλή, είναι ζεστός, αλλά τα βραδάκια είναι υπέροχα μ' εκείνο το δροσερό αεράκι! Καλή συνέχεια κι αναμονή για τα καλύτερα!
      Φιλιά πολλά:))

      Διαγραφή
  5. τι ομορφη αναρτηση! ζεστη! γλυκια! την αγαπησα αμεσως!

    καλη εβδομαδα αγαπημενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο γλυκιά είσαι κι εσύ Κική μου!
      Να έχεις μια εβδομάδα γεμάτη με χρώματα ρομαντισμού κι αρώματα χαράς!
      Φιλιά πολλά! :))

      Διαγραφή
  6. Ωραίο τραγουδάκι, όντως! Καλό φθινόπωρο! Να είμαστε καλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Eva μου, αν κι ο χρόνος μου είναι περιορισμένος,
      (τι πρωτότυπο), προσπαθώ να βρίσκω κάποια τραγούδια, που να μας ταξιδεύουν,
      δεν ξέρω αν τα καταφέρνω πάντα, αλλά το παλεύω.
      Εύχομαι ο δικός σου Σεπτέμβρης, να γεμίζει ομορφιά και χαμόγελα τις στιγμές σου!
      Φιλιά πολλά! :))

      Διαγραφή
  7. Καλό φθινόπωρο Κατερινάκι μου! Πολύ όμορφο το τραγούδι!!!
    Πολλά φιλάκια! Καλή εβδομάδα!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για τις ευχές, γλυκιά μου Αναστασία!
      Νοιώθω όμορφα που σου κράτησα ευχάριστη συντροφιά με το τραγουδάκι μου!
      Σου εύχομαι καλό φθινόπωρο, με αισιόδοξες πινελιές και πολύχρωμες σκέψεις!
      Φιλιά πολλά!:))

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφη ανάρτηση! Καλό Φθινόπωρο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ!!! Εύχομαι και σ' εσένα ένα δυναμικό φθινόπωρο κι ένα φωτεινό, χαρούμενο Σεπτέμβρη! Καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελα!!!
      Πολλά πολλά φιλιά!:))

      Διαγραφή
  9. ...Καλημερα..Χαρουμενο Φθινοπωρο..να σαι καλα κοριτσι που περασες απο το λημερι μου..οντως ειναι ενας πινακας..γεματο χρωματα..φως..ειναι ο μπροσταρης των αναμνησεων..καλη συνεχεια..σε φιλω...Μαρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω φίλη μου Μαρία και μας εύχομαι μια καλή και φιλική σχέση προσεγγίζοντας εποικοδομητικά προβληματισμούς και απόψεις!
      Έχεις όμορφες και δημιουργικές αναρτήσεις, όπου με απλότητα παρουσιάζεις υπέροχα έργα!!! Φιλάκια κι εύχομαι να έχεις ένα χαρούμενο φθινόπωρο κι έναν Σεπτέμβρη
      ν' αναβρύζει έμπνευση και χαμόγελα!!!♥

      Διαγραφή
  10. Καλό φθινόπωρο, κορίτσι μου! Με υγεία και πολλά χαμόγελα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι και σ' εσένα γλυκιά μου, χαρούμενο φθινόπωρο κι έναν χαμογελαστό Σεπτέμβρη! Τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  11. ομορφο,γλυκο , ηρεμο υγιες φθινοπωρο κι απο μενα Κατερινα για ολους μας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά γλυκιά μου κι εύχομαι πραγματικά αυτό το φθινόπωρο να μας δώσει δύναμη, αντοχή, υπομονή και να γλυκάνει κάθε μας ανασφάλεια!
      Φιλιά πολλά! :)))

      Διαγραφή