16/9/13

Η κλεψύδρα της ελπίδας

...η κλεψύδρα της ελπίδας



Posted by Artfully Musing 
Ήθελα σήμερα να γράψω για κάτι άλλο, όμως το σεισμικό βουητό της πλατείας από συνθήματα και ιαχές ανάμικτες, βραχνές, από απελπισία, πίκρα κι απογοήτευση εργαζομένων διαφόρων κλάδων, μου άλλαξαν τη σκέψη και τη διάθεση. Τα πανό και τα πλακάτ στριμωγμένα σ' ένα πολύχρωμο παζλ, σε ρόλο ενημερωτικό επιδεικνύουν με γενναιότητα θα έλεγα, δύσπεπτα μηνύματα, που δεν έκρυβαν την έξαρση οργής με συσσωρευμένο πόνο, κόντρα στην μονόπλευρη ανεκτικότητα και στην ετοιμότητα θυσίας, που τα μνημόνια έχουν θέσει ως προαπαιτούμενο τον αφανισμό εργασίας και δικαιωμάτων. 
Η πολιτική βούληση ανεπαρκής και ψυχρή, δίνει άλλοθι στην οικονομική ασφυξία για να αποσιωπήσει ένοχες υπογραφές χωρίς ψήγματα αξιοπρέπειας, παράλληλα προστατεύει την ευημερία των αριθμών με κακέκτυπες πολιτικές και φαιδρές συμπεριφορές.
Βλέπεις μελαγχολικά βλέμματα, βλοσυρά πρόσωπα και κουρασμένα που προσπαθούν να επιβάλλουν με τη δύναμη εικόνας και φωνής τα κεκτημένα τους. Ποιος έχει δίκιο, ποιος έχει άδικο μέσα στο πλήθος δεν ξέρω. Είναι ένα θέμα πολυσύνθετο και πολύπλευρο, νιώθεις όμως  το ανθρώπινο δικαίωμα να στριμώχνει τις ωδίνες του σε μια κλεψύδρα ελπίδας. 
Σκέψεις και σιωπές ουρλιάζουν, μοιράζονται το πυροφάνι του πόνου, του κόπου και τη βοή του ανέλπιστου. Ίσως, ίσως ν' ακουστεί  ο λυγμός της ανάσας, ο αχός απ' τις νοτισμένες με πίκρα ψυχές, ίσως...  <by koko>  
Η ΦΩΤΟ ΑΝΗΚΕΙ: http://artfullymusing.blogspot.gr/2011/02/three-muses-challange_22.html#links

20 σχόλια:

  1. Aquí también pasa, las pancartas con reclamos de algo cierto.
    uNo que ofrecieron y no cumplieron, el alza de precios y la falta de muchos comestibles, ay amiga, triste pero cierto.
    Gracias por tus letras, un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Κατερινάκι μου!
    Ενδιαφέρον το κείμενό σου!
    Μακάρι να ακουστεί αυτός ο αγώνας..
    Σου εύχομαι καλή εβδομάδα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα palomaki, μακάρι να υπάρξουν θετικές εξελίξεις! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα σχόλια σου. Να έχεις μια όμορφη Τρίτη!!! Φιλάκια πολλά:)))

      Διαγραφή
    2. Κατερινάκι μου, σου έδωσα ένα βραβείο, αν θέλεις και έχεις χρόνο, πέρασε από το blog μου να το πάρεις! Καλή Κυριακή! Φιλιά

      Διαγραφή
    3. Καλημέρααααααααααα!!! γλυκό μου palomaki και σ' ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!
      Τι πιο ωραίο από το να ξεκινάς τη βόλτα σου στην blogo-γειτονιά και να σε περιμένει ένα αναπάντεχο, όμορφο βραβείο!!!!!!!!!!
      Palomaki, μου έδωσες μεγάλη χαρά, αλήθεια!♥ Είναι σημαντικό, κάποιοι φίλοι που μοιράζεσαι σκέψεις, απόψεις, ιδέες, βιώματα, μέσ' από μια απρόσωπη οθόνη να δημιουργούνται τόσο τρυφερά κι ευγενή συναισθήματα!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο και σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά με ήρεμη ψυχική ευφορία και το χαμόγελο να μη σε αφήνει ποτέ απ' την αγκαλιά του! Φιλιά πολλά :)) και μια όμορφη Κυριακή!!!!♥

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Γειά σου Rylie, ναι, ίσως κάτι να γίνει, ίσως...
      Να σ' ευχαριστήσω για το πέρασμα και το σχόλιο σου, στο my blog!!!
      Να είσαι καλά και να έχεις μια χαρούμενη μέρα!!! Φιλάκια πολλά:))

      Διαγραφή
  4. ..Καλημερα κοριτσι..ΟΛΑ αυτα που γινονται ειναι ενα λαθος..αλλα εμεις δεν κανουμε τιποτα..Αγωνας μεγαλη λεξη..μικροι εμεις..ευτυχως κουβαλαμε στις ψυχες μας μεγαλες δοξες..αγωνες..αυτα τα Θερια πρεπει να μας ξυπνησουν..εχουμε ολοκληρη Ιστορια και την εχουμε θαψει..να σαι καλα..ο Θεος να ειναι μαζι μας..καλο πρωινο..φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ανατρέξουμε στην ιστορία μας! Μα ή θ' αλλάξουμε την παλίρροια ή θα ναυαγήσουμε στο λιμάνι από τις σημερινές ανάπηρες λογικές... Να είσαι καλά φίλη μου, σ' ευχαριστώ για το καυστικό σχόλιο σου! Φιλιά και να έχεις ένα όμορφο, γλυκό απόγευμα!:)))

      Διαγραφή
  5. καλημερα κοριτσι μου! το κειμενο σου με συνεπηρε! δυναμικο! μου αρεσε πολυ! ολα καλα θα πανε! φιλια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κική μου, μακάρι να πάνε όλα καλά για όλους, γλυκιά μου!
      Να έχεις ένα ήρεμο και χαμογελαστό απόγευμα! Φιλιά πολλά!!!:)))

      Διαγραφή
  6. Ακόμη επιστρατεύουμε πλακάτ για να διαμαρτυρηθούμε. Τι απέγινε η φωνή μας; Ρημάζει πάνω σε κουρασμένα πρόσωπα, όπως λες. Καταλαβαίνω γιατί η πορεία σού άλλαξε τη σκέψη και τη διάθεση...
    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φωνή μας Έλλη μου, αν δεν πείθει με επιχειρήματα κι η θέληση μας επιπλέει σαν φελλός, οδεύουμε δυστυχώς σε χειρότερα... Σωστός ο προβληματισμός σου! Ευχαριστώ για την επίσκεψη και σου εύχομαι ένα καλό και φωτεινό απόγευμα!!!
      Φιλιά πολλά!!! :))

      Διαγραφή
  7. Χαίρομαι πολύ που αντάμωσαν οι δρόμοι μας Κατερίνα. Ελπίζω να ανταμώσουμε και σε άλλα μετερίζια και να είμαστε όλοι εκεί, αλλιώς.....τη βάψαμε... (επιστημονικώς πάντα!) Σε φιλώ γλυκά και καλό απόγευμα!
    Υ.Γ Πάρα πολύ ωραίος τρόπος γραφής! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πέρασες απ' το σπιτάκι μου (στο δικό σου μας έχεις βάλει σε... αναμονή) και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Όταν το αντάμωμα είναι αμοιβαίο γλυκιά μου Joan, σίγουρα θ΄ατενίσουμε γαλάζιους ουρανούς ψυχής, με φωτεινά περάσματα στους ορίζοντες φιλίας και σκέψης!!!
      Η χαρά ν' αγκαλιάζει τις στιγμές σου!!! Φιλάκια πολλά:))♥

      Διαγραφή
  8. Άργησα να περάσω με την έλλειψη του ιντερνέτι στο σπίτι και στο μεταξύ μας πρόλαβαν και τα χειρότερα! Κι αναρωτιέμαι για το τι θα ακολουθήσει....
    Τι τελευταίες μέρες βιώνω κι εγώ τα δικά μου δύσκολα μονοπάτια και προσπαθώ να ισορροπήσω συναισθήματα και σχέσεις ....δύσκολα όμως! Και δεν είναι ότι στέρεψε η ελπίδα! Είναι που δεν μας αφήνουν να ανασάνουμε...κομμένα τα μεσοδιαστήματα χαράς!
    Φιλάκια γλυκιά μου Κατερίνα!

    Ο λόγος σου μεστός από νοήματα και συναισθήματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας πρόλαβαν τα άσχημα, Αριστέα μου και δεν ξέρουμε που θα σταματήσει...
      Καταλαβαίνω τα δύσκολα που περνάς γλυκιά μου κι εύχομαι σύντομα ν' ανοίξει το παράθυρο μιας γαλήνιας ελευθερίας και ν' απαλλαγείς απ΄το θόρυβο μιας πληγωμένης εμπιστοσύνης, από παρείσακτες μνήμες και ραγισμένες νοσταλγίες.
      Αν και μόνη της η ελπίδα, πάντα φεγγοβολάει, να το θυμάσαι. Δε φτάνει που μας κρύψανε τον ουρανό κοπέλα μου, μας κόψανε και τις φτερούγες!!!
      Εύχομαι ένα όμορφο βραδάκι με όνειρα χρυσά!!! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))♥

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα, συμφωνώ Κατερίνα ! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλη μου FATNH !!! Με λίγη καλή προσπάθεια θα τα λέμε πιο συχνά!!!
      Φιλιά και καλή Κυριακή!!! :))

      Διαγραφή